آخرین مطالب

همکاران

معنایی متفاوت از شکوه، راحتی و شاهکار مهندسی

به گزارش بازار، ورود آریزو 8 به بازار، تغییری در جریان یکنواخت شهر خواهد بود. خودرویی که به عنوان پرچمدار سدان های مونتاژ شده، رانندگی خودرویی زیبا، باشکوه و شاهکار را در ابعاد مختلف و بزرگ به ارمغان می آورد.

پس از طی مراحل مختلف، آریزو 8 در روزهای آینده آماده عرضه به بازار ایران خواهد شد. خودرویی که از زمان تست درایو و رونمایی بسیار مورد توجه قرار گرفته و علاقه مندان به خودرو این سدان بزرگ، زیبا، پیشرفته و قدرتمند را تحسین کرده اند.

تماشای آریزو 8 از لحظه دیدن طراحی زیبای بدنه خودرو تا نشستن در کابین و لمس مواد مرغوب به کار رفته در قسمت های مختلف و استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا و در نهایت فشردن پدال گاز با حیرت همراه است. و در شگفتم که چگونه این خودروی باشکوه توسعه یافته و تکامل یافته است. است

طراحی با الهام از جادوی آب

کلمه “ARRIZO” در زبان اسپانیایی به معنی قطرات و امواج آب، درهم تنیدگی امواج و جذابیت آب، طراحی جذاب و پویا روی بدنه خودرو و خطوط متعادل و ظاهر خشن آن به مدلی محبوب در بین مصرف کنندگان تبدیل شده است.

جلوپنجره آریزو 8 به صورت دوکی طراحی شده است که در پس زمینه آن طرحی از الماس به چشم می خورد. طراحی روان سقف باعث می شود که بدنه با جریان هوا به سمت پایین با سرعت بالا پایدارتر شود و خط دو طرفه با طرح پلکانی از چراغ های جلو تا چراغ های عقب امتداد یافته و بدنه را باریک تر و با طراحی مخروطی در پایین نشان می دهد. ، ظاهری ظریف و ظاهر زیبایی به خودرو می بخشد که مانند سایه ای فراگیر بر روی دریاچه عمل می کند.

قدرتمند و پایدار

در آریزو 8 یکی از موتورها 2 لیتری است TGDI استفاده می شود که یکی از قدرتمندترین موتورها با 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر قدرت است. این موتور دارای وزن سبک، قدرت بالا، مصرف کم، شتاب صفر تا صد در 7.6 ثانیه و فناوری کاهش اصطکاک است که در نهایت خودرویی را در اختیار نخبگان قرار می دهد.

گیربکس پیشرفته 7 سرعته دوکلاچه در Arizo 8، در حالی که بهره وری را با راندمان انتقال قدرت تا 96 درصد افزایش می دهد، بسیار قابل اعتمادتر است و منجر به تعویض سریع تر و نرم تر دنده ها در کنار مصرف سوخت می شود که قابل مقایسه با معروف است. رقبای اروپایی رقابت می کند

این خودرو با سه حالت رانندگی اسپرت، اکو و معمولی بر اساس سلیقه های مختلف توسعه یافته و آپشن های سفارشی تری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

راحتی و لذت بی پایان در داخل کابین

چیزی که آریزو 8 را از تمامی خودروهای موجود در بازار ایران متمایز می کند، راحتی و آرامش آن در کنار ایجاد یک تجربه لوکس و باشکوه است که در تمام جزئیات این خودرو به نمایش گذاشته شده و یک شاهکار مهندسی تمام عیار برای علاقه مندان به خودرو خواهد بود. .

سانروف پانوراما با بازشو از راه دور، صندلی های چند منظوره با عملکردهای خنک کننده و گرمایشی، سیستم خوشبو کننده پیشرفته، نورپردازی خیره کننده محیط، سیستم صوتی سونی، سیستم تصفیه هوای کابین که تمیز کردن خودکار و تصفیه هوای هوشمند را انجام می دهد، تهویه اتوماتیک دوگانه مجهز به دریچه های ردیف عقب که به صورت شخصی کار می کند، راحتی و احساس عالی رانندگی در ابعاد مختلف را به شما ارائه می دهد.

احساس امنیت و راحتی

طراحی هوشمند Arizo 8 بیانگر مفهوم توسعه همه جانبه فناوری های ایمنی برای خودروها، عابران پیاده و مسافران است که در کلاس خود و در مقیاس جهانی کار می کند. بدنه مقاوم در برابر پیچ و تاب و استحکام ساختاری، سپرهای مقاوم در برابر استرس و ضربه در حین مراقبت از خودرو، با ساختار و پوشش مناسب بدنه و سپر باعث کاهش صدمات وارده به سر و پاهای عابر پیاده و با 10 ایربگ می شود. امکان به دست آوردن آن دارای 5 ستاره ایمنی جهانی است.

نسبت فولاد در بدنه آریزو 8 به 80 درصد رسیده است که آن را با برندهای معروف دنیا مانند آئودی و بنز قابل مقایسه می کند و نشان از پیشرفت روزافزون در طراحی و ساخت خودروهای پیشرفته دارد. در نتیجه این طراحی، ضمن محافظت از سرنشینان و ایمنی راننده، هنگام رانندگی در جاده های ناهموار، عایق و استحکام کابین به گونه ای است که هیچ صدایی به داخل کابین نفوذ نمی کند و بدنه در هنگام ترمزگیری و پیچ ها به خوبی عمل می کند. . و مانورها

Arizo 8 در نوبت نهایی برای ورود به بازار: معنایی متفاوت از شکوه، راحتی و شاهکار مهندسی

سیستم کمک راننده هوشمند سطح 2.5

آریزو 8 از نظر داشتن رادارهای پیشرفته یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی کشورمان است. 14 شناسایی راداری محیط اطراف با دقت فوق العاده بالا و برد تشخیص 210 متر در جلو و 70 متر در عقب، نظارت 360 درجه و ایمنی بالایی را در مواجهه با حرکات و حرکات ناگهانی برای شما فراهم می کند.

آریزو 8 در کلاس خودروهای سایز بزرگ با فاصله بین دو محور تا 2790 سانتی متر با امکانات پیشرفته متنوع و گارانتی 7 ساله انقلابی در صنعت خودروسازی کشورمان است که سطح رانندگی و ایمنی را به بالا می برد. محدودیت مهندسی پیشرفته برندهای معتبر جهانی. احساس شکوه را در راننده و سرنشینان ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *