مرگ لیام پین، خواننده سابق گروه محبوب «وان دایرکشن»/استوری مهم لیام پین قبل از مرگ که باعث افزایش احتمال قتل شد

پلیس بوئنوس آیرس در بیانیه ای اعلام کرد که آنها را به هتلی در محله سرسبز پالرمو فراخوانده اند تا مردی را که گفته می شود «پرخاشگر و احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل» است، بررسی کنند. مدیر هتل گفت که صدای بلندی از پشت هتل شنیده است و وقتی پلیس به آنجا رسید، متوجه شد مردی از بالکن اتاقش به پایین افتاده است. جسد این خواننده انگلیسی در حیاط داخلی هتل پیدا شد و امدادگران مرگ او را تایید کردند.

چارلی پوت، خواننده آمریکایی در اینستاگرام خود گفت: من گیر کردم. لیام همیشه با من مهربان بود. او یکی از اولین هنرمندان بزرگی بود که با او کار کردم. “من نمی توانم باور کنم که او رفته است.”

طرفداران لیام پین در مقابل هتلی که پس از سقوط از بالکن در آن جان باخت AP Photo

شبکه موسیقی آمریکایی MTV، سرویس پخش موسیقی Spotify و برگزارکنندگان جوایز موسیقی بریت نیز در شبکه های اجتماعی به خانواده وی تسلیت گفتند.

پلیس پس از دریافت تماس یکی از کارکنان هتل مبنی بر درخواست کمک فوری برای یک مهمان مست، به صحنه پاسخ داد. در فایل صوتی منتشر شده توسط اداره امنیت بوئنوس آیرس، کارمند هتل گفت: وقتی هوشیار است کل اتاق را خراب می کند و باید یک نفر را بفرستید. او همچنین گفت که جان میهمان در خطر است زیرا اتاقش بالکن داشت.

جمعی از مردم و هواداران این خواننده از ساعات اولیه شب در محل حادثه تجمع کرده بودند که عده ای در آغوش گرفتند و گریه کردند و برای او خداحافظی کردند.

لیام پین که بود؟

لیام پین به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ One Direction به شهرت بین‌المللی رسید. One Direction پس از کسب رتبه سوم در نمایش موسیقی بریتانیایی X Factor در سال 2010 به شهرت رسید. اما در سال 2016، گروه منحل شد و اعضای آن فعالیت های انفرادی خود را دنبال کردند.

طرفداران لیام پین در مقابل هتلی که در آن از بالکن سقوط کرد و جان باخت

طرفداران لیام پین در مقابل هتلی که پس از سقوط از بالکن در آن جان باخت AP Photo

بر اساس گزارش‌ها، اینترتینمنت ویکلی تا سال 2024، وان دایرکشن را به عنوان سومین گروه پسر برتر معرفی کرد و این گروه حدود 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های پسر در تمام دوران تبدیل کرده است.

پین که در سال 1993 در ولورهمپتون، وست میدلندز، انگلستان به دنیا آمد، بسیاری از آهنگ‌های One Direction از جمله Night Changes و Story of My Life را نوشت. در سال 2017، پین پسری به نام بیر از شریل خواننده Girls Aloud داشت.

طرفداران لیام پین در مقابل هتلی که در آن از بالکن سقوط کرد و جان باخت

طرفداران لیام پین در خارج از هتلی که در آن پس از سقوط از بالکن جان باخت ناتاشا پیسارنکو/کپی رایت 2024 The AP. تمامی حقوق محفوظ است

او پیش از این به مشکلات روحی و روانی خود اعتراف کرده بود و برای مقابله با استرس ناشی از معروف شدن، الکل مصرف می کرد. سال گذشته، او ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن از خانواده، هنر جدید خود و بازگشت به اجرا پس از ترک الکل صحبت کرد.

پین روز چهارشنبه ویدیویی را در اسنپ چت منتشر کرد که در آن از سفر خود به آرژانتین، اسب سواری، چوگان بازی و اشتیاق خود برای بازگشت به خانه و دیدن سگش صحبت کرد.

تصاویری از داخل هتلی که لیان پین در آن اقامت دارد. آثار درگیری کشف شد

عکس تصاویر از داخل هتل محل اقامت لیان پین; آثار درگیری کشف شد/ آیا خواننده به قتل رسیده است؟

عکس تصاویر از داخل هتل محل اقامت لیان پین; آثار درگیری کشف شد/ آیا خواننده به قتل رسیده است؟

عکس تصاویر از داخل هتل محل اقامت لیان پین; آثار درگیری کشف شد/ آیا خواننده به قتل رسیده است؟

داستان مهم لیام پین قبل از مرگش که احتمال قتل را افزایش داد

عکس ماجرای مهم لیام پین قبل از مرگش که احتمال قتل را افزایش داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *