آخرین مطالب

همکاران

متقاضیان وام بدون ضامن این خبر برای شماست

وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی تعلق می گیرد که حداقل سه ماه میانگین حساب در این بانک داشته باشند.

به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک شهر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. این تسهیلات فقط به افرادی پرداخت می شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب متوسط ​​داشته باشند. بانک شهر نرخ سود این وام را 23 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه تعیین کرده است.

مشخصات وام بانک شهر بدون ضامن

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. البته کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره مند شوند.

متقاضی وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر باید با اعتبارسنجی و ارائه اعتبار شغلی به بانک شهر، ضمانت لازم برای توانایی پرداخت اقساط وام را ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

متقاضیان این وام ابتدا باید یک حساب وام جاری یا کوتاه مدت در بانک شهر افتتاح کنند. پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح این حساب و کسب امتیاز، متقاضی می تواند مراحل بعدی دریافت این وام را از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس طی کند و برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه به شعب بانک شهر نیست.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر

افرادی که موفق به دریافت وام 50 میلیون تومانی از بانک شهر با سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه می شوند، باید ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان اقساط به بانک شهر پرداخت کنند. همچنین کل اصل و سود این وام در پایان دوره بازپرداخت به 69 میلیون و 677 هزار تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *