آخرین مطالب

همکاران

ماجرای دست داشتن بیانسه در قتل مایکل جکسون چیست؟ /چرا همه خوانندگان از این زن می ترسند ؟

همسر بیانسه، جی زی (شان کوری کارتر)، که او نیز خواننده رپ است، بخشی از حلقه درونی دیدی است که پیش از محاکمه شان کامبز در بازداشت به سر می برد. این زوج معروف سال ها با دیدی دوست هستند.

پس از دستگیری دیدی به اتهام قاچاق جنسی و ضرب و شتم، بسیاری از کاربران اینترنتی شروع به بمباران حساب این خواننده در شبکه های اجتماعی کردند و خواستار اظهار نظر در این زمینه شدند. تئوری های توطئه مختلفی مطرح شده است که در آن کاربران بر سر قتل رپر محبوب توپاک شکور اتفاق نظر دارند و می گویند جی زی و بیانسه در قتل این خواننده رپ نوجوان که در زمان مرگ 15 ساله بود، دست داشته اند.

همچنین طبق شایعات، جی زی و دیدی با مرگ خواننده دیگری به نام عالیه در یک تصادف رانندگی مرتبط هستند، زمانی که آن خواننده با همسر جی زی، بیانسه آشنا شد. ظاهراً عالیه برای جلوگیری از دخالت در کار بیانسه “کناره گیری” کرده است. حتی نظرات و ردپایی وجود دارد که جی زی و دیدی در مرگ مایکل جکسون نقش داشته اند!

با این حال، تاکنون نامی از جی زی و بیانسه در کیفرخواست 14 صفحه ای که دادستان ها علیه پی دیدی تنظیم کرده اند، ذکر نشده است. آنها از زمان دستگیری دیدی دستگیر یا متهم نشده اند. با این حال، این واقعیت ها اعتماد به نفس کافی را به طرفداران نمی دهد. بیانسه از اظهار نظر در این مورد خودداری می کند. او به چهره جدید برند شلوار جین Levi’s تبدیل شده است. آهنگ بیانسه که بخشی از کمپین تبلیغاتی شلوار جین شد، منجر به افزایش 20 درصدی ترافیک در فروشگاه‌های آجر و ملات Levi’s نسبت به سال گذشته شد. این برند همچنین اعلام کرد که افزایش ترافیک منجر به جهش در ارزش سهام Levi’s نیز شده است.

پی دیدی شامگاه دوشنبه ۲۵ شهریورماه بازداشت شد.کارمندان وزارت امنیت داخلی به هتل دیدی حمله کردند و او را دستگیر کردند. این خواننده رپ پس از دستگیری به دفتر FBI در منهتن منتقل شد. این خواننده و ترانه سرا به قاچاق افراد برای بهره کشی جنسی، سازماندهی فعالیت های مجرمانه و انتقال افراد برای فحشا متهم شده است. او همه اتهامات را رد کرده است. در حال حاضر، خواننده رپ بدون وثیقه در زندان بدنام MDC بروکلین نگهداری می شود. خواننده رپ تا زمان دادگاه در بازداشت خواهد بود. او برای جلوگیری از خودکشی در زندان تحت کنترل ویژه است. هفته گذشته، لری لوین، فعال حقوق بشر و زندانی سابق، گفت که دیدی از ترس مسموم شدن در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

عجیب‌تر این است که تصور می‌شود همه خواننده‌ها، حتی ادل، از بیانسه می‌ترسند، زیرا همه خوانندگانی که جایزه بهترین خواننده را دریافت کرده‌اند، حتی از این عنوان متنفر بودند، بیانسه حق دریافت این جایزه را داشت. اگر باید قدر او را برای زنده ماندن بدانند. و چون مایکل جکسون بالاتر از بیانسه بود، اعتقاد بر این است که این زوج او را کشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *