ماجرای تور هوایی کیش با کمتر از پنج میلیون

قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش در آخر هفته به بیش از سه میلیون تومان می رسد و در اواسط هفته که متقاضیان کمتری دارند، حداقل از حدود یک میلیون و 900 هزار تومان شروع می شود. همین جمله کافی است تا با شک و تردید به تبلیغ تور هوایی تهران کیش با کمتر از پنج میلیون تومان نگاه کنیم.

تور هوایی کیش از تهران با کمتر از پنج میلیون تومان یکی از تبلیغات جدید آژانس های مسافرتی است اما وقتی به جزئیات و خدمات ارائه شده به مسافران نگاه می کنیم با ابعاد بیشتری از واقعیت های ماجرا مواجه می شویم.

تور کیش با قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان احتمالا ارزان ترین گزینه ای است که در سایت ها تبلیغ می شود. در توضیحات این تور برای دو شب اقامت در یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش دقیقاً سه میلیون و 610 هزار تومان و در ازای این پول خدماتی مانند بلیط هواپیما رفت و برگشت. ، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در یکی از هتل های سه ستاره کیش و صبحانه ارائه می شود.

وقتی سراغ نظرات می رویم داستان جالب می شود. مسافری به نام مونا که چهار پنج ماه پیش از این تور استفاده کرده است، نوشته است: به دلیل قیمت تعیین شده گزینه مناسبی است اما اصلا نباید انتظار هتل پنج یا چهار ستاره را داشته باشید. هتل هیچ ویژگی خاصی ندارد و فقط برای خواب مناسب است. از آنجایی که آسانسور وجود ندارد، چمدان هایمان را از پله ها بالا بردیم و به طبقه سوم رسیدیم.

قیمت تور هوایی کیش در جای دیگر برای هر نفر 4 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. این یکی تقریباً شرایطی مشابه گزینه قبلی دارد و خدماتی که به مسافران ارائه می شود شامل موارد مشابهی مانند بلیط هواپیما رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و اقامت در هتل سه ستاره است. مسافری با نام کاربری Al-P تجربه استفاده از این تور را به اشتراک گذاشته است.

ال پی نوشت رفتار پرسنل هتل عالی بود اما تنوع در صبحانه وجود نداشت و امکانات اتاق ها واقعا خوب نبود. داخل اتاق ها سشوار، چای ساز و حتی نخ دندان وجود نداشت و برای پرکردن هر نخ از ما پول زیادی می گرفتند. فضای اتاق ها نیاز به بازسازی دارد و به دلیل نبود آسانسور در هتل بالا رفتن از طبقه سوم برایمان سخت بود.

تور هوایی کیش با اقامت در هتل چهار ستاره و با قیمتی در حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان امکان پذیر است. چنین تبلیغی در یکی از سایت های مختلف دیده می شود، اما مسافری به نام علوی تاکید کرد که با وجود تبلیغ این تور، گزینه ای به نام ترانسفر فرودگاهی وجود ندارد و هتل با وجود نام چهار ستاره اش، چیزی شبیه به یک هتل سه ستاره از نظر امکانات.

قیمت تور هوایی کیش با دو شب اقامت در هتل پنج ستاره به 13.14 میلیون می رسد و این عدد تفاوت تورهای معمولی با گزینه های به اصطلاح اقتصادی که تبلیغ می شود را نشان می دهد. به عنوان مثال تور هوایی کیش با قیمت 13 میلیون و 257 هزار تومان به فروش می رسد. مسافر با پرواز ایران ایر از تهران به کیش می رود و سپس دو شب در یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش اقامت می کند و با پرواز کیشایر به تهران باز می گردد.

یکی از مسافرانی که قبلا از این تور استفاده کرده بود از شرایط عادی هتل نوشته و حتی از کیفیت غذای هتل گلایه داشت. قیمت بلیط هواپیما تهران کیش هم یکی دیگر از دلایلی است که ما را به تورهای هوایی و تورهای سه چهار میلیونی کیش مشکوک می کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران-کیش در اواسط هفته که متقاضیان کمتری دارند از حدود یک میلیون و 900 هزار تومان شروع می شود و رزرو بلیط رفت و برگشت تهران-کیش تا چهار میلیون تومان می رسد. .

به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش در روز جمعه 29 مهرماه سال جاری از حدود دو میلیون و 350 هزار تومان آغاز می شود. در همین روز قیمت بلیط هواپیمای چارتر تهران به کیش تا سه میلیون و 200 هزار تومان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *