لطفا سوال نپرسید!

گروه بازار، آب و انرژی: نگاهی به تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که بیشتر اوقات تصمیم‌گیری در مورد سوخت پشت درهای بسته گرفته می‌شد و حتی اطلاع کاملی از آن نداشتند. خیلی ها فکر می کردند قرار است این رویه در دولت چهاردهم تا حدودی تعدیل شود و مسئولان پاسخگوی سوالات و شبهات مردم باشند. اما به نظر می رسد که این رویه تغییر چندانی نکرده است. بنابراین کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر صحت و سقم خبر محدودیت سوخت گیری مجاز با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران، می گوید: لطفا سوال نپرسید!

خبرنگار بازار درست در شرایطی که آقای مدیرعامل حاضر به ادامه گفت وگوی تلفنی نشدند و سعی دارند به این گفتگو پایان دهند، باز هم می پرسد سقف مجاز سوخت گیری برای پایتخت نشینان چقدر است؟ اما او همچنان همان پاسخ قبلی را می گیرد. “لطفا از من سوال نپرس!”

سوال سوم خبرنگار بازار مبنی بر اینکه آیا خبر کاهش سهمیه سوخت گیری روزانه صحت دارد یا خیر نیز با پاسخ «لطفا از من نپرسید» مواجه می شود.

جالب اینجاست که فعالان صنفی این روزها چندان تمایلی به گفت وگو نداشته اند و تلاش بازار برای گفت وگو با سخنگوی و رئیس اتحادیه جایگاه های سوخت بی نتیجه مانده است.

حال سوال این است که اطلاع رسانی در خصوص هر گونه تغییر یا حتی عدم تغییر سهمیه بنزین بر عهده کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *