آخرین مطالب

همکاران

قیمت آپارتمان‌ در تهران | قیمت خانه در منطقه ۱۹ چند؟

قیمت طلا و سکه امروز 6 آبان 1403 یخ زد+جزئیات

قیمت طلا و سکه به عنوان یکی از عوامل مهم اقتصادی همواره مورد توجه سرمایه گذاران و عموم مردم است. نوسانات قیمت طلا و سکه می تواند تاثیر زیادی بر تصمیمات مالی افراد داشته باشد. در روزهای اخیر قیمت طلا و سکه تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا و تغییرات اقتصادی قرار گرفته است. بنابراین پیگیری مداوم قیمت طلا و سکه برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری یا خرید هستند ضروری است. در نهایت، درک عوامل موثر بر قیمت طلا و سکه می تواند به افراد در تصمیم گیری مالی بهتر کمک کند.

قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته با افت ارزشی محسوس بازگشایی شد. قیمت دلار دو هزار و 500 تومان کاهش یافت و این امر منجر به خروج میلیونی سکه شد. حمله محدود رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در تهران، بار روانی تنش بر بازارهای مالی را کاهش داد و انتظارات تورمی را کاهش داد. این موضوع باعث افت شدید قیمت در بازار طلا شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

حمله محدود رژیم صهیونیستی شنبه شب به برخی مواضع تهران، انتظارات تورمی در بازارهای مالی را تا حد زیادی کاهش داد و خطر جنگ از بازارها را کاهش داد.

لازم به ذکر است برخی معامله گران رونمایی از سکه خرما امسال را یکی دیگر از دلایل افت قیمت در بازار طلا می دانند و معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار، روند نزولی قیمت در بازار فلز زرد ادامه خواهد داشت. افت بیشتر

نقره 2400 تومان ارزان شد

در زمان نگارش این گزارش، قیمت جهانی هر اونس طلا با چهار دلار افزایش 2747 دلار معامله می شود. قیمت هر اونس نقره 33 دلار و 70 سنت و 8 سنت افزایش یافته است. قیمت هر گرم نقره 999 در بازار داخلی با افت 2430 تومانی همراه شد و در زمان نگارش این گزارش با قیمت 71640 تومان معامله می شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت طلا و سکه در 3 نوامبر 1403 / سکه از پیک قیمت خارج شد

سکه امامی 50 میلیون شد

قیمت سکه امامی روز شنبه 14 آبان ماه با افت 3.490 هزار تومانی به 50.795 هزار تومان معامله شد. سکه بهار با دو میلیون و ۲۱۵ هزار تومان کاهش به کانال ۴۶ میلیون تومان بازگشت و با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان معامله شد.

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به قیمت 27 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه با یک میلیون و 600 هزار تومان کاهش به 17 میلیون و 500 هزار تومان رسید. سکه گرمی با 700 هزار تومان کاهش به 8 میلیون تومان رسید.

حباب سکه امامی 2 میلیون تومان ریزش کرد

قیمت طلا روز شنبه به میزان قابل توجهی کاهش یافت. هر مثقال طلای 18 عیار نیز با افت 836 هزار تومانی با رقم 19 میلیون و 79 هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای 18 عیار نیز با 193 هزار و 400 تومان کاهش در محدوده 4 میلیون و 404 هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم چهار میلیون و 345 هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز پنجشنبه در همه بخش ها کاهش داشت. حباب سکه امامی دو میلیون و 35 هزار تومان، سکه بهار 790 هزار تومان، نیم سکه 965 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 233 هزار تومان و سکه گرمی 519 هزار تومان کاهش یافت.

قیمت طلا و سکه روز شنبه با افت قابل توجهی باز شد و سکه های سنگین چندین کانال کاهش را تجربه کردند. روند نزولی قیمت در بازار طلا در روز شنبه شدیدترین کاهش ارزش را در سال جاری تجربه کرد و سکه امامی سه و نیم میلیون تومان ارزان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *