قیمت شوکه کننده عینک بازیگر جوکر 2





خبرنگار شیلین بهبودی:

سریال جوکر 2 در سال 1403 در ایران به کارگردانی احسان علیخانی تولید شد. از جمله بازیگرانی که در این سریال کمدی و رئالیتی شو به ایفای نقش پرداختند می توان به رویا میرعلمی، سوسن پرور، گیتی قاسمی، متین ستوده، ژاله صامتی، الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و ناهید مسلمی اشاره کرد.

علی صادقی در برنامه جوکر احسان علیخانی که قیمت آن 210 میلیون تومان است به چشمانش عینک زد.

پس از پایان رقابت بانوان در فصل دوم «جوکر ۲»، سری سوم این فصل آغاز شده است. در این فصل بار دیگر شاهد حضور علی اوجی و حمید لولایی هستیم در حالی که این فصل مهمانان غیرمنتظره ای همچون شاهرخ اصطخری، امین زندگانی و قدرت الله یزدی نیز دارد. علی صادقی در برنامه جوکر احسان علیخانی که قیمت آن 210 میلیون تومان است به چشمانش عینک زد.

پس از پایان رقابت بانوان در فصل دوم «جوکر ۲»، سری سوم این فصل آغاز شده است. در این فصل بار دیگر شاهد حضور علی اوجی و حمید لولایی هستیم در حالی که این فصل مهمانان غیرمنتظره ای همچون شاهرخ اصطخری، امین زندگانی و قدرت الله یزدی نیز دارد.

Joker 2 New Edge

بهرنگ علوی که این روزها در جوکر 2 حضور دارد به دلیل پیراهن 96 میلیون تومانی که در این برنامه به تن کرده خبرساز شده است. به تازگی تصویری از این بازیگر با ساعت پنری لومینور 6000 دلاری معادل 360 میلیون تومان پخش شده است.

جوکر 2 پخش خود را با اجرا و میزبانی احسان علیخانی و حضور بازیگران آغاز کرد و جزو پربیننده ترین نمایش های خانگی بوده است. در جوکر 2; استایل طبقه بیست و یکم و لباس شاد هنرمندان حاضر در این برنامه موضوع بود و در بین همه لباس های خاصی به رنگ علوی مورد توجه قرار گرفت که به آن پرداخته ایم.

بهرنگ علوی هنرمند کشورمان که در عرصه مدلینگ و طراحی لباس نیز فعالیت دارد، در جوکر 2 لباس های روشن و شادی به تن می کند که با شخصیت او و حال و هوای برنامه همخوانی دارد. لباس رنگارنگ علوی در جوکر که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، شباهت زیادی به یکی از تیپ های کالکشن 2023 برند ایتالیایی Dolce & Gabbana دارد که به صورت ست با شلوارک طراحی شده و قیمتی در حدود 2 هزار یورو دارد. 128 میلیون تومان). .

ed9a643c-8a28-4755-a8d1-af2c1cd84d20البته فراموش نکنید که مشخص نیست این بازیگر لباس اصلی این برند را بر تن کرده است یا مدلی مشابه به تن دارد.

در جوکر 2 جواد رضویان، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، محمدرضا علیمردانی، نیما شعبان نژاد، نصرالله رادش، مجید مظفری و هادی کاظمی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *