قیمت رهن آپارتمان در شهران چقدر است؟

قیمت اجاره بها در شهرستان ها در سال های اخیر و متناسب با تورم اجاره بها در سراسر تهران افزایش یافته است. بررسی آگهی های این محله حکایت از آن دارد که برای اجاره آپارتمان در شهرها باید حداقل 100 میلیون تومان رهن و 16 میلیون تومان اجاره ماهانه داشته باشید.

شهران یکی از محله های شمال غرب تهران است و بر اساس تقسیم بندی ها در محدوده منطقه 5 شهرداری تهران قرار می گیرد.

اختاز نیوز در خبری نوشت: این محله از شمال به کوه های البرز و پارک جنگلی کوهسار، از جنوب به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه باکری و از غرب به محله کن محدود می شود.

اما حالا برای اجاره خانه در محله شهران چقدر باید هزینه کرد؟

بررسی آگهی های اجاره خانه در محله شهران نشان می دهد که با رهن 100 میلیون تومانی و امکان پرداخت اجاره ماهانه معادل 10 میلیون تومان می توانید یک واحد زیرزمین در این محله اجاره کنید. اما اگر متقاضیان قصد سکونت در واحدی زیر همکف را ندارند باید اجاره ای بالاتر از 15 میلیون تومان را در نظر بگیرند.

به عنوان مثال مالک 21 ساله یک آپارتمان 50 متری در بلوار شهران. رهن آپارتمان خود را 100 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن را 16 میلیون تومان اعلام کرده است.

در این بین اگر مستاجران بتوانند 100 میلیون تومان رهن بگیرند و 10 میلیون تومان اجاره بدهند، می توانند خانه 60 متری را در این محله اجاره کنند.

داشتن وام مسکن بیش از 250 میلیون تومان به مستاجران اجازه می دهد آپارتمان هایی با عمر کمتر از پنج سال را اجاره کنند.

اکنون رهن آپارتمان 80 متری در خیابان که در سال 1397 ساخته شده است، 250 میلیون تومان تعیین شده است و مستاجر این ملک نیز موظف به پرداخت ماهانه 18 میلیون تومان اجاره بها است. در این میان با 630 میلیون تومان می توانید رهن آپارتمان 60 متری 15 ساله در شهرستان ها را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *