قیمت خودرو امروز ۳ آبان ۱۴۰۳

قیمت خودرو از امروز 12 آبان 1403 با تغییرات مختلف آغاز شد. این نوسانات در بازار داخلی از ابتدای معاملات امروز بیش از تغییرات بازار مونتاژ بوده و در اکثر محصولات صعودی بوده اما چند مدل نیز با افت قیمت مواجه شدند.

لازم به ذکر است با کانال شکنی دلار در چند روز اخیر، به موازات افزایش نرخ دلار، اکثر محصولات داخلی و مونتاژی با جهش گسترده مواجه شدند.

قیمت خودروهای داخلی

بر اساس داده های اعلام شده، قیمت های بازار خودروهای داخلی نسبت به محصولات مونتاژی با تغییر بیشتر گزارش شده است.

سورن پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند سده توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه شده است که امروز با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت 732 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

پژو 207 موتور TU3 یکی دیگر از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان گران شد و 643 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

اطلس یکی از خودروهایی که به تازگی وارد بازار شده تقریبا در کانال بالای نیم میلیارد قرار دارد و امروز با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روزهای گذشته با قیمت 518 تحویل متقاضی می شود. میلیون تومان.

شاهین جی (سانروف) یکی از خودروهای مدل بالای شرکت سایپا است که تعادل خود را از دست داده و با افزایش چهار میلیون تومانی در کانال 738 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

کوییک جی ایکس ال یکی از هاچ بک های بازار داخلی است که مانند دیگر همتایان خود با افزایش قیمت مواجه شده است. خودروی مذکور امروز با سه میلیون تومان افزایش به محدوده 425 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

قیمت محصولات مونتاژ شده در تعدادی از محصولات تغییر یافته است.

طراحی بیرونی باعث می شود سوبا M4 جذاب و مدرن به نظر برسد. این مدل با خودروهای معمولی در کلاس ون چینی بسیار متفاوت است و فراتر از انتظار جلب توجه می کند. خودروی مذکور امروز با افزایش 10 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 960 میلیون تومان معامله می شود.

پیکاپ G9 یکی از قدرتمندترین و آپشنال ترین خودروهای مونتاژی است که توسط بهمن موتور به بازار عرضه می شود. امروز با افزایش 50 میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و 160 میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

جک EJ7 یکی از محصولات کرمان موتور است که با کاهش قیمت مواجه شده و با افت 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 180 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

هایما S7 (S7) یکی از مدل های این خانواده امروز روند صعودی را تجربه کرد. خودروی مذکور امروز در بازار با افزایش ۲۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

2

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *