قیمت جدید آپارتمان 80 متری بازسازی شده در تهرانپارس چند؟

شرق تهران پارس نسبت به غرب تهران پارس کوچکتر است و ترافیک در این محله کمتر مشاهده می شود. این محله در مجاورت پارک جنگلی سرخه حصار و کوهسار قرار دارد و از امکانات رفاهی و خدماتی خوبی برخوردار است.

اجاره آپارتمان 80 متری یک خوابه

یک واحد 80 متری یک خوابه در تهران پارس شرقی با ودیعه 525 میلیون تومان و اجاره ماهانه 16 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و در سال 1403 به بهره برداری رسیده است. واحد مذکور دارای تجهیزات کامل و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد.

آپارتمان 80 متری دو خوابه

آپارتمان 80 متری دو خوابه در تهران پارس شرقی با ودیعه 500 میلیون تومان و ماهیانه 6 میلیون تومان اجاره داده می شود. این واحد در طبقه همکف ساختمان قرار دارد و دارای انباری می باشد. آپارتمان در سال 1400 ساخته شده است، تخلیه و رنگ آمیزی شده است.

آپارتمان 80 متری بازسازی شده

ودیعه یک واحد 80 متری ساخت سال 1380 در تهران پارس شرق 250 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 11 میلیون تومان است. این آپارتمان روشن است و دارای یک اتاق خواب بزرگ، یک بالکن و یک سالن پرده است. واحد مورد نظر در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و پس از بازسازی به مشتری تحویل داده می شود.

اجاره آپارتمان 80 متری با امکانات کامل

ودیعه یک واحد 80 متری دو خوابه با امکانات کامل در تهران پارس شرقی 350 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 15 میلیون تومان می باشد. این واحد در سال 1394 ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، حیاط خلوت و سیستم اطفای حریق اشاره کرد.

آپارتمان 80 متری با نور

برای اجاره آپارتمان 80 متری دو خوابه با گاراژ و انباری در تهران پارس شرقی باید 400 میلیون تومان ودیعه و 14 میلیون تومان اجاره ماهانه پرداخت کنید. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است و در سال 1387 ساخته شده است.آپارتمان فوق دارای مزایایی از جمله سالن مربعی شکل و نورگیر و دسترسی محلی عالی است./Kamapress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *