قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۴ مهر

قیمت تخم مرغ در بازار روز 13 مهر 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 15 عددی 68 هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده امروز

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته بندی 6 عددی 27 هزار تومان می باشد. برای خرید بسته 30 عددی باید 137 هزار تومان بپردازید. بر این اساس خرید بسته بندی های بزرگتر تخم مرغ مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه

قیمت هر بسته تخم مرغ 9 عددی امروز 41 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ محلی

برخی افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ تازه پروتانا استفاده کنند، این محصول هر بسته 6 عددی محلی در بازار 85 هزار تومان قیمت دارد.

خبر جدید قیمت تخم مرغ 1402

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداری میهن گفت: با افزایش حداقل 100 هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال گذشته پیش بینی می شود تولید به یک میلیون و 300 هزار تن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران شهرستان میهن قیمت مناسب هر تخم مرغ فله در خرده فروشی ها را حدود 4 هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با قیمت های بالاتر گران است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ غذای با ارزشی است که یکی از آن معادل 30 گرم گوشت، یک چهارم مغزها مانند بادام و گردو است. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است که می توان از آن در وعده های غذایی مختلف استفاده کرد.

تخم مرغ بیشتر در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که با پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های غنی می تواند به افزایش سلامت و حتی پیشگیری از برخی بیماری ها کمک کند.

برای مطالعه بیشتر قیمت انواع غذا در بازار روز می توانید به سرویس غذاخوری آنلاین اقتصاد مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این قیمت ها از فروشگاه های اینترنتی استخراج می شود و اقتصاد آنلاین تاثیری بر قیمت ها ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *