فوری؛ وام قرض الحسنه با شرایط ویژه و پرداخت آسان بانک رسالت

مدتی است که بانک رسالت خدمات خوبی را در زمینه تسهیلات بانکی ارائه می کند و تسهیلاتی مانند افتتاح حساب غیرحضوری کار را برای مشتریان این بانک تسهیل کرده است. در حال حاضر دو مورد از وام های این بانک در نظر گرفته شده است:

وام وام بانک رسالت

وام قرض الحسنه بانک رسالت در واقع یک وام با کارمزد 2 درصد است که بر اساس میزان سپرده شما و مدت سپرده گذاری شما در بانک تعیین می شود. حداکثر مبلغ وام 300 میلیون است و برای دریافت آن باید به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه به همان میزان سرمایه در همان بانک سپرده گذاری کنید. اگر سرمایه شما کمتر از این مقدار باشد می توانید با 6 ماه سرمایه گذاری به همین میزان وام بگیرید. همچنین با هر ماه واریز اضافه، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

وام بانک رسالت بدون ضامن

یکی دیگر از خدمات خوب بانک رسالت ارائه وام بدون نیاز به ضامن می باشد. اما برای این کار باید بتوانید از بانک رسالت اعتبار ممتاز دریافت کنید. با دریافت این اعتبار دیگر نیازی به داشتن ضامن برای دریافت وام نخواهید داشت. نداشتن سوابق بد، نداشتن چک برگشتی یا معوقه از جمله مواردی است که برای دریافت اعتبار حق بیمه مورد توجه قرار می گیرد.

برای انجام این اعتبارسنجی باید به سامانه مرات مراجعه و ثبت نام کنید. اطلاعات درآمدی، سابقه بازپرداخت تعهدات و چک های برگشتی از جمله عواملی هستند که در دریافت اعتبار حق بیمه تاثیر دارند. ویژگی هایی مانند مذهب، نوع سازمانی که فرد در آن مشغول به کار است، سابقه بیماری یا تعهدات حمایتی تاثیری در این امتیاز ندارد.

پس از دریافت تسهیلات، با احتساب حداکثر مبلغ وام ۱۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود پنج درصد و حداکثر ۳۶ ماه برای بازپرداخت اقساط، وام گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان خواهد بود. در پایان سررسید، مجموع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر به 161 میلیون و 895 هزار تومان می رسد.

همچنین وام گیرنده ملزم به پرداخت 300 هزار تومان بابت هزینه های اضافی از جمله تشکیل پرونده در بانک و تایید آن نزد بانک ایران زمین است.

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. البته کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه می باشد.

اکنون با احتساب مبلغ وام 50 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان سررسید، وام گیرنده باید در مجموع 69 میلیون و 677 هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

لازم به ذکر است که وام گیرنده برای تشکیل پرونده و سایر هزینه های جانبی نیز باید 100 هزار تومان به بانک پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *