فعالان و حامیان شورش‌های ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی چه ‌می کنند؟

علیرغم هشدار نهادهای نظارتی وابسته به مصوبات کارگروه چهره ها مبنی بر عدم پخش سریال «گردنزنی» تا زمانی که مواضع ضد ملی کارگردان آن پس گرفته نشود، این سریال جمعه گذشته منتشر شد. سریالی که جز خشونت و نمایش تصویری وحشی از جامعه امروز ایران چیزی به ارمغان نمی آورد!

به گزارش مشرق، دو ماه پیش و همزمان با انتشار سریال «گل یا پوچ» از تریبون فیلمو، توجه مردم به نام نیک یوسفی مدیر هنری این سریال جلب شد.

یوسفی یکی از سازندگان مجموعه کلیپ های تبلیغاتی در حمایت از اغتشاشات 1401 بود و به همین دلیل در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت و با انتشار اخبار سریالی رسانه ای، بستر توزیع مجبور به حذف نام او از اعتبارات موضوع حمایت، امکان و اعطای فرصت های ویژه برای حامیان آشوب 1401 در تریبون های داخلی از جهات مختلف موضوعی است که به طور کامل قابل بررسی است و با راهنمایی هایی که به نظر سازماندهی شده، چهره هایی مانند یوسفی که شهرت دارند. وابسته به کنش‌های سیاسی مخالف و مخالف است، با نور روشن تریبون‌های تولید و نشر سبز قادر به فعالیت هستند و از سوی دیگر با این پشتوانه اقتصادی، اقتدار ساختار سیاسی را در موقعیت‌های مختلف به چالش می‌کشند و از آن عقب‌نشینی نمی‌کنند. مواضع قطبی کننده قبلی آنها

تعداد زیادی از فعالان و حامیان اغتشاشات 1401 در یکی دو سال گذشته به واسطه همین حمایت ها توانسته اند در مهم ترین تولیدات شبکه نمایش ایفای نقش کنند.

پخش سریال «گردنزنی» به کارگردانی سامان سالور از جمعه گذشته از پلتفرم گلرنگ (فیلم نت) آغاز شد. او با اینکه سال ها در عرصه فیلمسازی فعالیت می کند، به دلیل ساخت فیلم های بسیار ضعیف، حتی شهرت اولیه خود را نیز خدشه دار کرد. سالور از شهریور 1401 روزانه مطالب زیادی در حمایت از اغتشاشات منتشر می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *