آخرین مطالب

همکاران

فروش فوق‌العاده یک محصول سایپا برای ۳ گروه متقاضیان از چهارم مهر ماه

به گزارش بازار، گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تعدیل قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودروی کوئیک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را برای متقاضیان عادی، جوانان در نظر دارد. طرح حمایت از جمعیت و خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده. از طریق سایت فروش آنلاین محصولات این شرکت.

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (4 مهرماه) آغاز می شود، متقاضیان از ساعت 10 صبح تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند

طرح حمایت از جوانان و خانواده جمعیت به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین در طرح تعویض خودروهای فرسوده، در قالب پیش ثبت نام، ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

یادآور می شود، متقاضیان می توانند به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از شروع ثبت نام به آدرس مشخص شده مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که این ششمین عرضه محصول Quick GXR-L در سال جاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *