فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه سامانه یکپارچه

به گزارش بازار، شرکت آرین پارس موتور هشتمین مرحله فراخوان متقاضیان طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو داخلی را با اعلام شرایط جدید فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما از تاریخ 31 مهرماه 1403 آغاز کرد. . در این مرحله افرادی که در مرحله دوم ثبت نام این طرح هستند می توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش شرکت نسبت به تکمیل ثبت نام و خرید این خودرو اقدام کنند.

بر اساس این بخشنامه، متقاضیان واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه 23 مهرماه 1303 لغایت یکشنبه 29 مهرماه 1303 از ساعت 10 صبح تا پایان روز کاری نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خودرو لاماری ایما به صورت اینترنتی اقدام کنند. این اقدام از طریق سامانه فروش به آدرس sales.lamari.ir انجام می شود.

قیمت نهایی خودرو لاماری ایما برای فروش فوق العاده 16 میلیارد و 730 میلیون ریال است. این خودرو در رنگ های مختلف مشکی، سفید، سبز، خاکستری و قرمز موجود است و خودرو در مدت 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

این فروش به صورت نقدی انجام می شود و برای این طرح سود مشارکت یا انصراف در نظر گرفته نمی شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی وضعیت نوبت ثبت نام خود را بررسی و استعلام کنند.

بخشنامه را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *