فدراسیون فوتبال متولی «تیم امید» شد

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی درباره شرایط تیم فوتبال امید گفت: دستور سوم در جلسه امروز بحث تیم امید بود. بعد از بازی های آسیایی هانگژو نظر هیات اجرایی و اعضای کمیته را اعلام کردیم. با توجه به اختلاف نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال، لازم است یک بار برای همیشه به این بحث خاتمه داده شود. فدراسیون مکاتبه کرد و اعلام کرد که چون تیم امید نیم قرن است سهمیه نگرفته، اگر امکانش هست تصمیم بگیرید که اختیارش در اختیار کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون فوتبال هیچ تفاوتی با فدراسیون های کشتی، وزنه برداری، تکواندو و… ندارد. ما وظیفه داریم از فدراسیون ها حمایت کنیم. امروز تصمیم گرفتیم که مسئولیت تیم فوتبال امید به عهده فدراسیون فوتبال باشد و این موضوع را تایید کردیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سیاست ما در گذشته هم همین بوده و هیچ وقت دخالت نکردیم و فقط حامی بودیم. برای بسته شدن پرونده این موضوع را تصویب کردیم تا اگر ناکارآمدی در فدراسیون بود مشخص شود. این تصمیم در فوتبال تاریخی است و بسیاری از مشاجرات بین دو طرف را از بین می برد. فدراسیون فوتبال در نامه ای رسمی درخواست کرد که خودشان متولی تیم امید باشند و این نامه توسط مهدی تاج نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *