غیبت عجیب ستاره فوتبال زنان؛ شادی گل، زهرا قنبری را محروم کرد؟

خاتون بام پس از به تعویق افتادن دیدار هفته اول خود مقابل آوای تهران روز گذشته در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بانوان اولین بازی خود در فصل جدید را انجام داد و توانست شروعی قدرتمندانه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی داشته باشد. شاگردان مرضیه جعفری با نتیجه 5 بر صفر از سد تام اصفهان گذشتند و اولین پیروزی خود در فصل جدید را کسب کردند. در این بین اتفاق ویژه در تیم خاتون بم عدم حضور زهرا قنبری در جمع بازیکنان این تیم بود!

قنبری که عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی بانوان ایران را یدک می کشد، پس از خانم گلی فصل گذشته و البته ثبت 2 گل برای خاتون در مرحله گروهی انتظار می رفت به حضور خود در تیم خاتون ادامه دهد. لیگ قهرمانان زنان آسیا. بازی فصل جدید به دنبال برداشتن اولین قدم در دفاع از عنوان خانم گل خواهد بود. با این وجود، پیش بینی ها برعکس اتفاق افتاده بود و با اینکه زهرا قنبری مصدوم نشد اما این ستاره کلیدی مقابل تام بازی نکرد!

قنبری شناسنامه دارد اما مجوز بازی ندارد!

زهرا قنبری در اولین بازی خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل نماینده اصفهان به میدان نرفت. پیگیری های بیشتر سازمان لیگ حکایت از صدور شناسنامه قنبری برای حضور در لیست خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان دارد. است با این وجود، پیگیری‌های اضافی نشان می‌دهد که ستاره خاتون برای عضویت در تیم خود با مانعی روبرو شده است. مانعی که شنیده می شود مربوط به اتفاقات بازی بانوان در آسیا است.

پای یک گل شاد وسط است!

ستاره باتجربه و شماره 9 خاتون که در لیگ قهرمانان بانوان آسیا یک بار از روی نقطه پنالتی برای خاتون گلزنی کرده بود، با درخشش دقایق پایانی خود مقابل نماینده تایلند، پیروزی تیمش و صعود خاتون به مرحله بعد را رقم زد. به عنوان تیم دوم گروه آیا گل زیبای زهرا قنبری در شرایطی در آخرین لحظات دوئل با دانش پژوهان به ثبت رسید که گفته می شود اتفاقی که در شادی رخ داد پس از آن گل به دام قنبری افتاد و به دلیل همین اتفاق ستاره شماره 9 فعلا اجازه ندارد. بازی کردن

بمیس هم اظهارنظر کرده اما هنوز قنبری را نبخشیده اند

مدیران باشگاه خاتون و البته مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مجدانه برای رفع مشکل کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان تلاش می کنند و گفته می شود در این راستا رایزنی هایی نیز انجام شده است. تا مانعی را که برای زهرا قنبری ایجاد شده است برطرف کنیم، اما آنچه مشخص است این است که مانع موجود رفع نشده است. انجام نشده است؛ و در حالی که باشگاه خاتون پس از دیدار با نماینده تایلند در بیانیه ای بابت اتفاقی که در شادی پس از گل زهرا قنبری رخ داد عذرخواهی کرد.

ستاره فوتبال زنان، به امید بازگشت قریب الوقوع

زهرا قنبری با وجود دریافت کارت شناسایی خود برای حضور در فصل جدید، دیروز مقابل تام به میدان نرفت و حالا این ستاره و گلزن باتجربه امیدوار است در هفته آینده مانع ایجاد شده برطرف شود تا از سومی به این تیم ملحق شود. هفته و دیدار با تاران البرز. خاتون باید اضافه شود و کار خود را در فصل جدید لیگ برتر بانوان آغاز کند. آنچه مسلم است اتفاقی که از سوی زهرا قنبری رخ داده کاملا غیر ارادی بوده است و امید است هر چه زودتر این مانع برطرف شود تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی بانوان ایران که لباس هم بپوشد. بازوبند کاپیتانی تیم ملی، می تواند به میادین بازگردد و کار کند. برای شروع در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *