عیدانه دولت برای کارگران | پرداخت وام 150 میلیونی برای خرید کالا بدون ضامن

وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید کالاهای بانک رفاه کارگران به افرادی که حقوق خود را از طریق این بانک دریافت می کنند پرداخت می شود و نرخ سود آن ۲۳ درصد است.

به گزارش تن نیوز، تمامی افرادی که از طریق بانک کارگران رفاه حقوق دریافت می کنند می توانند در طرح تسهیلات «کالا و خدمات رفاه» از این بانک تا سقف 150 میلیون تومان وام دریافت کنند. متقاضیان با دریافت این وام که در قالب کار اعتباری با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه پرداخت می شود، می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک رفاه کارکاران خریداری کنند.

نکته قابل توجه در مورد این تسهیلات این است که برای دریافت آن نیازی به سپرده گذاری و ایجاد حساب میانگین در بانک رفاه کارگران نیست.

چه کالاهایی را می توان با وام رفاهی خرید؟

فردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک کارگران رفاه می شود می تواند برای خرید کالای ایرانی از شرکت های تولیدی و پخش داخلی مانند: لوازم خانگی، مبلمان اداری، فرش و موکت، موتور سیکلت، تجهیزات کامپیوتری استفاده کند. و… یا تعمیرات اساسی منزل.

لیست شرکت های طرف قرارداد در طرح رفاهی در صفحه این تسهیلات در سایت بانک رفاه کارگران نمایش داده می شود.

مبلغ اقساط چقدر است؟

با توجه به اینکه نرخ سود وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است، متقاضی باید ماهانه پنج میلیون و 806 هزار تومان اقساط به این بانک پرداخت کند. به این ترتیب وام گیرنده برای تسویه این وام باید 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین پرداخت کند که 59 میلیون تومان آن سود وام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *