عیادت جانی دپ با لباس «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمارستانی در اسپانیا

«جانی دپ» با پوشیدن لباس های معروف «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان در بیمارستانی در اسپانیا عیادت کرد. این بازیگر برای حضور در جشنواره سن سباستین و اکران فیلم «مودی» به این کشور سفر کرده است. در فیلم منتشر شده از این رویداد، دپ در لحظه ورود به بیمارستان دیده می شود و به نظر می رسد پزشکان و کارکنان منتظر او بوده اند. او همچنین با پرسنل بیمارستان عکس دسته جمعی گرفت و مدتی با آنها صحبت کرد.

جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در پنج فیلم دزدان دریایی کارائیب، پس از اتهامات غیرمستقیم در مورد خشونت خانگی توسط همسر سابقش، امبر هرد، با جنجال های زیادی روبرو شده است. این بازیگر 60 ساله پس از آن شکایات حقوقی متعددی را علیه Sun and Heard در بریتانیا و ویرجینیا با برد و باخت های مختلف ارائه کرد.

با وجود این حواشی، شایعاتی مبنی بر بازسازی این سریال با حضور بازیگرانی چون «مارگو رابی»، «آیو ادبیری» و «آستین باتلر» به گوش می رسد. «جری بروکهایمر» تهیه کننده این مولتیپل پیشتر گفته بود که دیزنی نمی تواند منتظر چند بازیگر باشد و دپ در این میان نقش مهمی را ایفا کرده است. وی تاکید کرد که جانی دپ با خلاقیت خود شخصیت «جک اسپارو» را به یک نماد فرهنگی تبدیل کرده است.

photo_۲۰۲۴-۱۰-۰۲_۱۱-۲۶-۵۵

خود دپ قبلا در جشنواره سن سباستین گفته بود که این نقش را حتی در جشن تولدها بازی می کند و هیچکس نمی تواند آن را از او بگیرد. او اعلام کرده است که این بزرگترین لذت او از بازی در نقش «جک اسپارو» است.

photo_۲۰۲۴-۱۰-۰۲_۱۱-۲۷-۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *