آخرین مطالب

همکاران

عقب نشینی 180 درجه ای بیرانوند/ تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم!

علیرضا بیرانوند که به دلیل اظهاراتش در خصوص رشوه به هیات مدیره پرسپولیس بار دیگر به پرداخت جریمه سنگین یک جلسه محکوم شده بود، روز گذشته توسط کمیته انضباطی محکوم شد.

وی در گفتگو درباره وضعیت تراکتورسازی در آستانه دیدار با روشن تاجیکستان گفت: من به همراه سایر ملی پوشان از روز جمعه به تمرینات این تیم اضافه شده ایم. در این چند روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی مقابل نماینده تاجیکستان هستیم.

وی در خصوص ارزیابی خود از کیفیت تیم روشن گفت: معتقدم تیمی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند; قطعا کیفیت خوبی داره به نام تیم ها کاری نداریم و هر بار فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشم.

بیرانوند در خصوص تصمیم کمیته انضباطی برای مصاحبه خود پس از بازی با فولاد گفت: قبل از هر بحثی در این خصوص باید تاکید کنم که برای اعضای فدراسیون فوتبال و کمیته های مربوطه احترام ویژه ای قائل هستم اما باید بگویم چند ماه است که برخی مخالف هستند و سعی می کنند تمرکز من را به هم بزنند. بازی مقابل فولاد را با وجود شایستگی باختیم و من آن مصاحبه را با فشار روحی و ناراحتی فراوان از شکست انجام دادم.

سنگربان تراکتور خاطرنشان کرد: حقیقت این است که من قصد توهین و اتهام زنی را نداشتم و امیدوارم دوستانم چنین فکری نکرده باشند، هرگز نخواستم باعث ناراحتی و آزار کسی شوم. فشار روانی باعث شد آن اظهارات مطرح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *