طرح ویژه «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز

محمد خزاعی گفت: به منظور استفاده بهتر هموطنان عزیز، طرح اکران شبانه ویژه در ایام نوروز به ویژه با توجه به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان به استثنای شب های احیا اجرا می شود. . تلاش می کنیم بعد از افطار ظرفیت تماشاگران سینماها را افزایش دهیم به همین دلیل در حال بررسی افزایش زمان اکران سینماها در این مقطع هستیم.

مدیرعامل سازمان سینمایی ادامه داد: پیشنهادات و نظرات مختلفی از سوی شورای صنفی، انجمن سینماگران و همکارانم در ارزیابی و نظارت بر نمایش مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت برنامه ریزی نهایی برای اجرای این طرح انجام شد.

وی تاکید کرد: مقرر شد طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمامی سالن های سینما اجرا شود، لذا در این طرح پردیس ها و سینماها مجازند بسته به محدوده جغرافیایی اکران خود را افزایش دهند. هماهنگی مسئولان مربوطه

به گفته خزایی، این طرح در سطح تهران و شهرستان ها قابل اجرا است اما همه چیز به هماهنگی لازم و میزان استقبال مخاطبان بستگی دارد.

وی یادآور شد: تجربه اجرای این طرح را در برخی سال ها با تفاوت هایی در گذشته شاهد بوده ایم و شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد از جمله شهرهایی بودند که بیشترین استقبال از این طرح را داشتند.

رئیس سازمان سینمایی گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت این طرح، ارتقاء و همکاری سازمان صدا و سیما به منظور اطلاع رسانی به مردم است که امیدوارم تعامل خوبی بین سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی برقرار شود. برای موفقیت پروژه اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *