آخرین مطالب

همکاران

صنایع خودروسازی ایلیا موفق به کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد

بازار؛ گروه خودرو: چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر سه شنبه ۲۴ تمبر ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور سازمان ها و شرکت های مطرح در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از سخنان کوتاه هوشمن سفیدی، دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام سرکار خانم ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تاکید انجمن بین المللی روابط عمومی همراه بود که توسعه اقتصادی نباید منجر به تخریب محیط زیست شود و پیشرفت اقتصادی نباید اثرات منفی بر پایداری جامعه ایجاد کند.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، از تشکل های فعال در این حوزه در سه سطح «رشد»، «توسعه یافته» و «پیشرو» تجلیل می شود.

صنایع خودروسازی ایلیابه دلیل حضور موثر در صنعت خودروسازی کشور و توسعه محصولات خود، نشان ممتاز مسئولیت اجتماعی را از این جشنواره دریافت کرد. جناب آقای دکتر آگیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش این نشان را از طرف شرکت صنایع خودروسازی ایلیا دریافت کردند.

اهدای نشان و لوح یادبود به صنایع خودروسازی ایلیا

در این مراسم شرکت ها و موسسات گروه مالی گردشگری، بانک شهر، شرکت بیمه دانا، شرکت بیمه ایران، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت منابع آب، وزارت راه و شهرسازی، سحارم اول، ایرانسل، بانک مسکن ، بانک تجارت، بانک ملی ایران، شرکت نفت ایرانول و همچنین صنایع خودروسازی ایلیا برنده جایزه مسئولیت اجتماعی شدند.

به هر یک از برگزیدگان این مراسم لوح و تندیس یادبود اهدا شد.

منبع: مجله خبری ایلیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *