شگفتانه ایران خودرو برای مادران | پیش فروش خودرو زیر قیمت بازار



طرح پیش فروش خودروی جدید ررا از امروز پنجشنبه برای طرح جوانان ایران خودرو آغاز شد.





طرح پیش فروش خودروی جدید ررا از امروز پنجشنبه برای طرح جوانان ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش تجارت نیوز، در اطلاعیه این شرکت آمده است: جهت اطلاع عمومی منتخبین مشمول شرایط اولویت پیش فروش (بهمن و اسفند 1403)، محصول ری به صورت ویژه به متقاضیان خانواده و خانواده تحویل داده می شود. قانون حمایت از جوانان در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت در تاریخ 24/08/1300 توسط شورای اسلامی شهر، برای مادرانی که فرزند دوم و بعدی آنها پس از تاریخ قانون مذکور به دنیا آمده اند. -شرایط فروش محصولات ری با توجه به اطلاعیه های «سامانه ثبت درخواست خرید خودرو» (اولویت بندی) بر اساس نوع خودرو و روش فروش منتخب متقاضیان مذکور به شرح جدول زیر ارائه شده است:

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانان مشمول ضوابط عدم خرید 48 ماهه گذشته در طرح های عادی و نداشتن پلاک فعال نمی باشند لذا طبق قانون فوق مادران مشمول این قانون حق انتخاب دارند. یک خودرو و کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده اند طبق قانون اگر از خودروساز خودرو دریافت کرده باشند نمی توانند دوباره خودرو را دریافت کنند.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان جوان جمعیت اولویت دار (بهمن و اسفند 1303) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو طبق جدول زیر از روز پنجشنبه 26/07/1303 آغاز و تا پایان ادامه خواهد داشت. تاریخ 08/05/1403

شرایط فروش:

ری



۰