شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی به روش نقد و اقساط اعلام شد

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی به روش نقد و اقساط اعلام شد

به گزارش بازار، ایران خودرو دیزل شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت فوتون دیزل شهریور 1403 را اعلام کرد.این خودرو در واقع نسخه فیس لیفت شده نسل اول پیکاپ تونلند فوتون است که فقط با دیزل تولید می شود. موتور پیکاپ دیزل فوتون تونلند با قیمت تقریبی 2 میلیارد تومان یکی از گران ترین پیکاپ های دنده ای مونتاژ شده در بازار ایران محسوب می شود. قیمت فوتون تونلند دیزل مدل 1403 در بازار آزاد حدود 2 میلیارد و 350 میلیون تومان است.

3 راه برای مشتریان برای خرید پیکاپ دیزل فوتون وجود دارد. آنها می توانند با پرداخت 2 میلیارد تومان در یک مرحله، پیکاپ فوتون تونلند دیزل را به صورت نقدی خریداری کنند. در روش دوم این پیکاپ با 3 پرداخت خریداری می شود; برای متقاضیان یک پرداخت 680 میلیون تومان و دو پرداخت 685 میلیون تومان تدارک دیده شده است.

روش سوم مشارکت در شرایط فروش وانت دیزلی فوتون، خرید اقساطی این خودرو است. در پرداخت اول 550 میلیون تومان و در پرداخت دوم 750 میلیون تومان از مشتریان اخذ می شود. مابقی قیمت خودرو نیز در قالب 6 چک از مشتریان دریافت می شود. موعد تحویل پیکاپ فوتون دیزل تونلند در صورت خرید نقدی یا اقساطی متفاوت است اما تمامی خودروها در آبان ماه 1403 تحویل مشتریان می شود همچنین امکان خرید رنگ سفید این خودرو برای مشتریان وجود دارد.

شرایط فروش وانت فوتون دیزل به صورت نقد و اقساط شهریور 1403 : (قیمت ها به ریال)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *