شرایط طلایی پرداخت 2 وام 200 و 300 میلیونی بانک دولتی برای همه

بانک کشاورزی بر اساس رسالت خود، در راستای توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی، طرح تسهیلاتی را با عنوان «بسته گندم» تهیه کرده است. سقف این وام به 200 میلیون تومان می رسد.

به گزارش رده بندی، افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته های گندم هستند می بایست در یکی از شعب این مجموعه حساب بلند مدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان باید یک حساب کاربری متوسط ​​برای حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه ایجاد کنند. در این مدت و در مدت بازپرداخت سود پنج درصد به مشتریان پرداخت می شود. سود حساب های بلند مدت یک ساله و سه ساله بین 20.5 تا 22.5 درصد متغیر است. متقاضیان برای دریافت این وام باید دارای اعتبار اشتغال و ارائه ضامن رسمی به بانک باشند. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با توجه به شرایط ذکر شده مبلغ هر قسط این تسهیلات به 7 میلیون و 130 هزار تومان می رسد. سود کل وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 256 میلیون و 799 هزار تومان است.

هدف بانک کشاورزی چه بود؟

یکی از بانک های تخصصی کشور بانک کشاورزی است که با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش های آن فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در ارائه انواع خدمات بانکی مجاز به کشاورزان و سایر گروه های فعال کشور پیشگام است. خدمات سپرده، تسهیلات، چک الکترونیکی، محاسبه سود سپرده، سامانه های تسهیلات، درخواست درگاه پرداخت الکترونیک، اینترنت بانک، رمز پویا و … از خدمات این مجموعه است.

شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک سپه با اقساط 5 میلیونی

بانک سپه با توجه به جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج این فرهنگ و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات شفاف به مردم اقداماتی را در این زمینه انجام داده است. طرح تسهیلات «نگین امید» یکی از اقدامات بانک سپه در این زمینه است که تمامی مشتریان واقعی می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از اداره کل، مشتریان بانک سپه می توانند با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه نسبت به دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این گروه اقدام کنند. متقاضیان این وام نیز برای دریافت تسهیلات مذکور باید دارای اعتبار شغلی باشند. این تسهیلات به صورت وام است و فقط متقاضیان آن باید دو درصد کارمزد پرداخت کنند. متقاضیان پس از دریافت وام می توانند در مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه نسبت به تسویه اقساط اقدام کنند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 هزار تومان است. مجموع وام و سود آن نیز به 315 میلیون و 700 هزار تومان می رسد.

در سفر امید

خدمات بانک سپه به چند بخش تقسیم می شود؟

بانک سپه یکی از بانک های قدیمی و شناخته شده ایرانی است که تقریباً 100 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود، انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه کرده است.

خدمات بانک سپه به سه بخش شخصی و تجاری، بانکداری شرکتی و دانش بنیان تقسیم می شود تا مشتریان در هر دسته به راحتی بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *