آخرین مطالب

همکاران

سرقت میلیاردی طلا برای جراحی پیکر تراشی

زن جوانی چندی پیش به یکی از کلانتری های شمال تهران رفت و پس از قرار گرفتن در مقابل مامور امنیتی اعلام کرد که در مدت یک هفته سفرش به شمال کشور، یک گردنبند کارتیه به سرقت برده است. یک شمش طلا و سه حلقه به ارزش حدود یک میلیارد تومان. خانه اش را دزدیدند.

با تشکیل پرونده و شکایت در دادسرای مربوطه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل جنایت اعزام و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. از آنجایی که درب ورودی خانه هیچ اثری از شکستگی نداشت، فرضیه آشنایی سارق مطرح شد.

تیم پلیسی در اولین اقدام متوجه شدند شاکیه مدتی پیش زن جوانی را برای انجام امور نظافتی استخدام کرده است که این موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت.

در ادامه تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد مقدار زیادی پول از یک طلافروشی در غرب تهران به حساب این کارمند زن واریز شده است. رقمی که با گردش حساب های او در سال گذشته همخوانی نداشت.

در مرحله بعد کارآگاهان به تحقیق از صاحب طلافروشی پرداختند. وی تصریح کرد: زن جوانی با مراجعه به طلافروشی مدعی شد به دلیل نیاز مبرم به پول برای تامین هزینه جراحی کانتورینگ بدن می خواهد مقداری طلا زیر قیمت بفروشد.

سرانجام تیم پلیسی با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این کارمند زن را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی هماهنگ موفق به دستگیری وی شدند. از مخفیگاه متهم دو چمدان، لباس گران قیمت و ادکلن کشف شد.

متهم در تحقیقات اولیه به سرقت طلا از زن جوان اعتراف کرد و گفت که کلید خانه را برداشته و در زمان مناسب از آن کپی کرده است.

با اعترافات متهم، کارآگاهان مأمور شدند تا با بررسی های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در خصوص این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهم برای رسیدگی به ابعاد پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد./تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *