آخرین مطالب

همکاران

راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد

پیر مورگان در گفتگو با تاک اسپورت مدعی شد که کریستیانو رونالدو حاضر است به سلتیک یا گلاسکو برود تا رکورد لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا را پشت سر بگذارد.

پیرس مورگان یکی از دوستان نزدیک کریستیانو رونالدو در گفتگو با تاک اسپورت با سوالی جالب در مورد انتقال فوق ستاره پرتغالی به النصر در زمستان 2023 گفت: از آنجایی که رونالدو خیلی دوست داشت در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اینطور بود. ممکن است.” به هر تیمی که در لیگ قهرمانان بود بپیوندید. این را قاطعانه می گویم زیرا او بارها به من گفت که علاقه مند است رکوردهای خود را در لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

پس از این صحبت ها، از مورگان پرسیده شد که آیا تیم هایی مانند سلتیک یا گلاسکو رنجرز در لیگ اسکاتلند به رونالدو پیشنهاد مالی برابر با نصر داده اند یا خیر، مورگان پاسخ داد: چرا که نه. همانطور که گفتم رونالدو آماده بود به هر تیمی که فقط در لیگ قهرمانان حضور دارد برود. صادقانه بگویم، انگیزه اصلی رونالدو تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و پیشی گرفتن از لیونل مسی بود.

از آنجایی که شما بحث مالی را مطرح کردید، باید بگویم که او اصلاً به پول عربستان نیازی ندارد زیرا بسیار ثروتمند است. هدف رونالدو از پیوستن به لیگ عربستان افزایش سطح فوتبال این کشور و کسب درآمد بهتر بود. علاوه بر این باید اشاره کنیم که پس از جام جهانی قطر، مبادلات خاورمیانه و به خصوص عربستان سعودی بسیار بهتر شده و نگاه ها به فوتبال در این کشور تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *