آخرین مطالب

همکاران

دلیل عجیب مشهدی‌ها برای ندادن میزبانی به پرسپولیس و استقلال

مجاری ها از ابتدای لیگ بیست و چهارم تا امروز با مشکل میزبانی مواجه بودند و برای هر بازی خانگی باید به شهر دیگری سفر می کردند. چالش میزبانی استقلال و پرسپولیس زمانی جدی تر شد که تصمیم گرفتند به عنوان نماینده کشورمان در لیگ برتر میزبانی کنند.

در تمام این مدت از ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری دیدارهای دو تیم بزرگ تهرانی یاد می شد اما هیچ گاه به نتیجه قطعی نرسید تا اینکه توضیحات اخیر مدیر کل ورزش و… جوانان خراسان رضوی در شهر مشهد. امکان برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. علیرضا تاج افروز در این خصوص گفت: ازدحام و محدودیت در بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برای عموم مردم خوشایند نیست و با وجود اینکه ما و اهالی ورزش علاقه مندیم میزبان این دو تیم در امام رضا (ع) باشیم. ورزشگاه رضا.”

به گزارش تاج افروز، اگر قرار است بازی مهمی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، باید تمام راه های منتهی به ورزشگاه بسته شود و به همین دلیل تنها با میزبانی بازی های تیم ملی موافقت شده است.

علاوه بر اینها با تدارک یک ورزشگاه تختی دیگر مشکل میزبانی مجاری ها تا حدود زیادی حل شده و با این حساب عملا بحث حضور آنها در مشهد منتفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *