خودروهای سیتروئن در ایران تولید خواهد شد

خودروهای سیتروئن در ایران تولید خواهد شد

به گزارش بازار، سایپا عرضه سایر محصولات برند سیتروئن را در قالب CBU یا SKD از طریق شرکت سایپا سیتروئن در برنامه خود قرار داده و اقدامات اجرایی آن آغاز شده و به زودی با ورود خودروهای جدید به ایران، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. انجام شود.

بر اساس طرحی که در طرح تجاری توافق شده توسعه همکاری سایپا و سیتروئن گنجانده شده بود، سایپا سیتروئن ابتدا با عرضه خودروی هاچ بک C3 با موتور 1.6 توربو و سپس با عرضه دو مدل، جایگاه منحصر به فرد خود را در بازار خودروی ایران ایجاد کرد. . کراس اوور و صندوقدار بر اساس همین پلتفرم و با تنوع بخشیدن به نیروهای محرکه، حضور خود را در بازار خودروی ایران تثبیت و تقویت کرد.

بنابراین بر اساس این شرایط جدید، دستورالعمل های سایپا و حمایت های مدیرعامل گروه سایپا، دومین محصول از پیش برنامه ریزی شده در توسعه سبد محصولات جوینت ونچر به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

دومین خودروی که قرار است در بازار ایران عرضه شود، خودروی C3-XR است که یک مدل کراس اوور از خانواده محصولات مبتنی بر پلت فرم C3 است.

خودروهای کراس اوور کلاس B از جمله خودروهای مورد نیاز بازار ایران بوده و تقاضای بالایی دارند و به تدریج مدل های مختلف این خودرو با سطوح آپشن (امتیازات) متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین با توجه به گذشت زمان از عرضه این محصول مطابق با طرح اولیه توافق شده در جوینت ونچر، این خودرو در ظاهر بیرونی (نمای جلو و عقب) و همچنین تریم داخلی و پیشرانه به روز شده است.

طبق برنامه ریزی های قبلی در سایپاسیتروئن و تلاش های اخیر، خطوط تولید (شامل خط بدنه، رنگ و خط مونتاژ) این خودرو آماده بهره برداری است.

اولین محموله قطعات این خودرو سفارش داده شده و راهی ایران شده است و به زودی وارد کارخانه سایپاسیتروئن می شود که بر این اساس آذرماه سال جاری شاهد آغاز تولید آزمایشی این خودرو خواهیم بود. و در بهمن ماه با افزایش تدریجی سفارشات و ورود محموله های بعدی قطعات شاهد تولید انبوه این خودروی کراس اوور خواهیم بود.

برنامه تولید این خودرو در سال جاری 2000 دستگاه و برنامه سال آینده حداقل 20 هزار دستگاه خواهد بود.

با توجه به روابط قبلی ایجاد شده با تامین کنندگان داخلی و توسعه این روابط در شرایط فعلی، این خودرو با تیراژ اقتصادی و در ابتدا با 20 درصد تولید داخلی وارد بازار خواهد شد و به تدریج تولید داخلی آن به 50 درصد افزایش خواهد یافت و یکی از محصولات اصلی شرکت سایپاسیتروئن گروه سایپا در بازار ایران خواهد بود.

همچنین گروه سایپا با توجه به نیاز به تنوع محصول، عرضه سایر محصولات برند سیتروئن را در قالب CBU یا SKD از طریق شرکت سایپا سیتروئن در برنامه خود قرار داده و اقدامات اجرایی برای تحقق آن نیز آغاز شده و به زودی ورود خودروهای جدید به ایران اطلاع رسانی خواهد شد. لازم خواهد بود.

یکی از اهداف اصلی این برنامه راهبردی، توسعه سبد محصولات با برند سیتروئن به عنوان یکی از معتبرترین و منحصر به فردترین برندهای اروپایی در راستای سیاست های توسعه ای وزارت ایمنی و گروه سایپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *