آخرین مطالب

همکاران

خط‌ونشان‌کشیدن پیولی برای مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان

النصر پس از شروع ناامیدکننده در لیگ عربستان، سرانجام تصمیم گرفت سرمربی پرتغالی خود را برکنار کند و استفانو پیولی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند. النصر در اولین حضور پیولی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست با سه گل در خانه الاتفاقان به پیروزی برسد و اولین شکست فصل را برای شاگردان استیون جرارد رقم بزند.

به گزارش عربستانی اسپورت، پیولی در ابتدای کار خود برای مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان بازی می کرد. گفت: علت آمدن من به نصر کاملاً مشخص است. من می خواهم قهرمان لیگ عربستان شوم. ما به خوبی می دانیم که چه چالش هایی پیش روی ماست. می خواهیم در هر بازی با بهترین شرایط به میدان برویم.

پیولی ادامه داد: در نصر توانایی های بسیار بالایی پیدا کرده ام. هر مربی باید خودش را در این تیم نشان دهد. در گام اول عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم و از بازیکنان کاملا راضی هستم.

النصر در 4 بازی خود در فصل جاری لیگ عربستان 8 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. الاتحاد و الهلال با وجود یک بازی کمتر 9 امتیازی هستند و شنبه شب (امشب) حساس ترین بازی هفته چهارم را برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *