آخرین مطالب

همکاران

«خجالت نکش» از خجالت سینما درآمد

همانطور که انتظار می رفت، فیلم ناامید کننده نیست ۲ توانست افتتاحیه پر رونقی داشته باشد. فیلم رضا مقصودی در 3 روز اول اکران خود توانست 71 هزار و 100 بیننده داشته باشد و با اکران در 1307 نوبت به فروش 5 میلیارد تومانی دست پیدا کند.

البته لازم به ذکر است که فعالیت سینماها از ساعت 18 روز گذشته آغاز شد و در واقع روز سوم نمایش بود. خجالتی نباش 2نیم روز گذشته است.

با این آمار این فیلم تا بعد موفق بود تگزاس3تا به دومین فیلم پرفروش روزهای پایانی هفته قبل تبدیل شود که به تنهایی یک ششم مخاطبان را در 3 روز آخر هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

فضای متفاوت داستان و البته نوع شوخی های داستان که جدا از کمدی های روز، حول محور بارداری زن میانسال می چرخد، به سلیقه مخاطب، شیرین وحیدی در این فیلم، شبنم مقدمی. احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن در ادامه ماجراهای فصل اول فیلم روایت می‌شود.

قطعا مهمترین دلیل پرفروش بودن این فیلم تا به امروز برند آن است خجالت نکش پس از 6 سال همچنان توانست مخاطبان خود را حفظ کند. این فیلم در سال 1396 در اکران خود 520 هزار بیننده داشت و توانست 4.7 میلیارد تومان فروش کند.

فضای متفاوت داستان و البته نوع شوخی های داستان که جدای از کمدی های روز، حول محور بارداری یک زن میانسال می چرخد، به مذاق مخاطب شیرین است، بنابراین. انتظار می رود این فیلم در روزهای آینده به روند محبوب خود ادامه دهد.

بهار طلایی سینما ادامه دارد

خجالت نکش 2 در طول 3 روز نمایش توانسته تقریبا دو برابر بیشتر از مخاطبان محبت داشته باشد. این فیلم همچنین بیش از 3 برابر تمساح خونین و حدود 4 بار سال گربه ای مخاطب داشته است.خجالتی نباش 2 او در شرایطی به این رقم دست یافت که نتوانست بفروشد تگزاس 3 که حدود 10 روز روی صفحه نمایش حتی نزدیک است. اما نکته اینجاست که این فیلم طی 3 روز اکران خود با وجود تعداد سالن های کمتر توانسته دو برابر شود. مست از عشق تماشاگر داشته باشد این فیلم نیز بیش از 3 بار است تمساح خونی و حدود 4 بار سال گربه مخاطب دارد

با اکران این فیلم تناسب خوبی بر اکران حاکم شد. این توازن باعث شده تا مخاطب برای تماشای انواع کمدی باز باشد. همچنین فضای داستانی و البته تیم بازیگران این فیلم به نوعی فیلمبرداری خاصی برای 4 کمدی مطرح روی اکران نداشتند و باعث شد رقابت سالمی برای تعیین میزان قصه روستایی با بازیگرانی که نه چندان معروف در این زمینه می تواند با کمدی های شهری رقابت کند که بازیگران شاخص هایی دارند، رقابت کند.

رقابت سالم این آثار باعث شده تا گیشه بهاری شاهد تداوم روزهای طلایی دو ماهه اول خود در این روزهای گرم و مصادف با فصل امتحانات دانش آموزان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *