خبر فوری برای متقاضیان وام اربعین

داود قزلباش مدیر شعب استانی پست بانک با اشاره به تسهیلات ارائه شده و خدمات پست بانک برای زائران اربعین 1403 گفت: در خصوص ارائه خدمات ارزی اربعین، 2150 شعبه پست بانک در سراسر کشور آماده ارائه ارز اربعین هستند. که 65 درصد شعب منتخب بانک ها شامل ارز اربعین در کشور است.

امکان ثبت نام حضوری وجود دارد

بر اساس اعلام بانک مرکزی، وی در ادامه به امکان ثبت نام زائران به صورت حضوری و حضوری در این بانک اشاره کرد و گفت: کسانی که به هر دلیل نتوانستند ثبت نام و خرید ارز اربعین را به صورت حضوری انجام دهند، می توانند اقدام کنند. با مراجعه به شعب پست بانک می توانند مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهند و ارز درخواستی را دریافت کنند.

73 درصد زائران متقاضی ارز از روستاها هستند

مدیر امور شعب استانی پست بانک افزود: سال گذشته 985 باجه بانکی در پست بانک خدمات ارزی اربعین را ارائه می کردند و امسال این تعداد با افزایش بیش از دو برابری به 2150 شعبه رسیده است و تا امروز بیش از 350 هزار نفر ارز اربعین دریافت کرده اند. در پست بانک ثبت نام کرده اند و اکثرا ارز خود را دریافت کرده اند. بر اساس برآوردها حدود 90 میلیارد دینار ارز در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و 73 درصد از ثبت نام کنندگان روستایی هستند و ارز مورد نیاز آنها پرداخت شده است.

اعطای وام 5 میلیونی به زائران اربعین توسط پست بانک ایران

قزلباش در پایان گفت: پست بانک ایران برای هر زائر واجد شرایط پنج میلیون تومان در نظر گرفته تا شرایط زائران اربعین امسال را تسهیل کند. تحت پوشش خود وام اربعین دریافت کنند. همچنین سازمان ها و مؤسساتی که شبکه کارکنان آنها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می کنند، می توانند با ارائه لیست سازمانی، اسامی زائران مورد نظر برای دریافت وام اربعین امسال را معرفی کنند تا فرآیند پرداخت وام اربعین آنها انجام شود.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *