آخرین مطالب

همکاران

خبر داغ عصرگاهی یکشنبه ۲۲ مهر برای بازنشستگان تامین اجتماعی | شروع مرحله سوم ثبت نام وام بازنشستگان از امروز

خبر داغ عصرگاهی یکشنبه ۲۲ مهر برای بازنشستگان تامین اجتماعی | شروع مرحله سوم ثبت نام وام بازنشستگان از امروز

محسن تقیانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه مهلت ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات وام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز 22 مهر آغاز شد، گفت: بازنشستگان عزیز این سازمان برای ثبت نام از طریق مراکز بازنشستگی تا سوم آبان فرصت دارند. انجام دهید

تقیانی افزود: در این مرحله 40 هزار قلم کالا به متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی افزود: شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان، داشتن حداکثر 78 سال سن، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (برای متقاضی یا سایر ضمانت‌نامه‌های وام)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه در 2 سال گذشته و داشتن موجودی کافی در حساب بانکی فرد به مبلغ 100 هزار تومان.

تقیانی تصریح کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به مراکز بازنشستگی سراسر کشور نسبت به ثبت نام در این تسهیلات اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام با شماره تلفن 1420 شبانه روزی با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تماس بگیرند. یک روز با تامین اجتماعی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

وی در پایان افزود: با پرداخت تسهیلات در این مرحله از ابتدای سال جاری در مجموع 120 هزار فقره تسهیلات به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت شده است و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *