قیمت آپارتمان‌ در تهران | قیمت خانه در منطقه ۱۹ چند؟

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری

وام فوری یکی از راه حل های سریع برای تامین مالی است که به افراد در شرایط اضطراری کمک می کند. بسیاری از مردم به دنبال وام های فوری هستند تا هزینه های غیرمنتظره را به راحتی پوشش دهند. وام فوری به دلیل فرآیند ساده و سریع آن بسیار محبوب شده است. با این حال، قبل از درخواست وام فوری، باید شرایط و نرخ بهره را به دقت بررسی کنید. در نهایت، وام سریع می تواند گزینه مناسبی برای رفع نیازهای فوری مالی باشد.

در طرح پس انداز بانوان بانک قرض الحسنه مهر ایران، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب ویژه این طرح و واریز 800 هزار تومان در ماه برای مدت حداقل چهار ماه وام دریافت کنند.

میزان پس انداز بانوان حداکثر 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده که بر اساس مبلغ وام، مدت بازپرداخت وام بین 24 تا 36 ماه خواهد بود.

مراحل و شرایط دریافت تسهیلات پس انداز زنان چگونه است؟

متقاضیان برای دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک مهر ایران ابتدا باید حساب پس انداز بانوان افتتاح کنند. همچنین متقاضیان موظفند ماهانه 800 هزار تومان به مدت حداقل چهار ماه به حساب افتتاح شده خود واریز نمایند. همچنین پرداخت سپرده باید همزمان با اقساط هر یک از وام ها از مرحله اول تا سوم و برای گرفتن وام بعدی انجام شود. علاوه بر این، وام گیرندگان نباید چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشند.

این تسهیلات در قالب وام های 10 تا 100 میلیون تومانی و در چهار مرحله به متقاضیان پرداخت می شود. با توجه به مرحله ای بودن این تسهیلات، وام گیرنده می تواند با پرداخت مرحله اول وام خود مرحله دوم را دریافت کند و به این ترتیب با تسویه مرحله قبل، وام مرحله جدید را دریافت می کند.

مبلغ مرحله اول 10 میلیون تومان و با بازپرداخت 24 ماهه در اختیار وام گیرنده قرار می گیرد. در مرحله دوم مبلغ این وام با بازپرداخت 24 ماهه به 36 میلیون تومان افزایش می یابد. پس از تسویه مرحله دوم، وام گیرنده می تواند وام مرحله سوم را دریافت کند که مبلغ 56 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 36 ماهه است. در آخرین مرحله متقاضیانی که بازپرداخت مرحله سوم وام خود را به پایان رسانده اند می توانند مبلغ 100 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند.

جزئیات مبلغ اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران

وام گیرندگانی که مرحله اول وام را دریافت کرده اند موظفند ماهانه 454 هزار تومان به مدت 24 ماه به بانک پرداخت کنند. مبلغ بازپرداخت مرحله آخر که وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران با مدت بازپرداخت 36 ماهه است، سه میلیون و 30 هزار تومان محاسبه شده است.

کل مبلغ وام و سودی که وام گیرنده در پایان آخرین مرحله به بانک می پردازد 108 میلیون و 300 هزار تومان است.

وام فوری یک روزه

وام سپرده مسکن وامی است که برای پوشش تمام یا بخشی از هزینه سپرده واحد مسکونی مورد نیاز مردم پرداخت می شود و در مدت اجاره واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. وام سپرده مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای کمک به مستاجران کم درآمد ارائه می شود. وام سپرده مسکن تا سقف 70 میلیون تومان بابت اجاره و پیش پرداخت به متقاضیان پرداخت می شود. اکنون دولت برای کنترل بازار اجاره مسکن سقف وام سپرده مسکن را افزایش می دهد. در ادامه به آخرین اخبار وام سپرده مسکن می پردازیم.

اگر قصد اجاره خانه نقلی در قم را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را آماده کرده ایم تا دقیقا بدانید برای اجاره خانه نقلی در قم با امکانات مختلف به چه بودجه ای نیاز دارید. .

اگر قصد اجاره واحد قابل حمل در پردیسان را دارید یک واحد 65 متری 11 ساله یک خوابه با رهن کامل 170 میلیون تومان آگهی اجاره داده شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در عمار یاسر هستید، می توانید با پیش پرداخت 90 میلیونی و اجاره 4 میلیون تومان، خانه قابل حمل 40 متری با یک اتاق خواب و پارکینگ در عمار یاسر اجاره کنید.

اگر یک واحد 60 متری مد نظر دارید، یک واحد یک خوابه دیگر در پردیسان با 100 میلیون رهن و 2 میلیون تومان اجاره وجود دارد. برای اجاره در پردیسان قیمت گذاری شده است.

همچنین واحد دیگری در امامزاده ابراهیم به متراژ 55 متر در حالی که 22 سال از ساخت آن می گذرد با 100 میلیون پیش پرداخت و اجاره بها یک میلیون و 300 هزار تومان آگهی اجاره داده شده است.

اگر دنبال خانه نقلی در امام میگردید یک واحد به متراژ 60 متر و یک اتاق خواب و انباری در امام با پیش پرداخت 120 میلیون و اجاره یک میلیون تومان برای اجاره آگهی می شود.

همچنین یک واحد دیگر در کلهری 65 متری و دارای اتاق خواب و انباری با پیش پرداخت 50 میلیون و 4 میلیون تومان در کلهری اجاره کنید.

اگر به دنبال خانه قابل حمل در این مکان هستید، یک واحد 30 متری 9 ساله با 10 میلیون رهن و اجاره 4500000 تومان در کلهری قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، متراژ و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متفاوت است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری در مورد قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در قم به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه سیار در قم

محله، متراژ، مشخصات، سال ساخت، رهن (تومان)، اجاره (تومان)

پردیسان 65 1 خواب پارکینگ 1391 170,000,000 –

امامزاده ابراهیم 55 – 1380 100,000,000 1,300,000

عمار یاسر 40 1 خوابه پارکینگ 1394 90,000,000 4,000,000

پردیسان 60 1 خوابه 1385 100,000,000 2,000,000

امام 60 1 خواب انباری 1387 120,000,000 1,000,000

کلهری 30 – 1393 10,000,000 4,500,000

امامزاده ابراهیم 60 1 خواب پارکینگ انباری 1400 300,000,000 –

کلهری 65 1 خواب انباری 2018 50,000,000 4,000,000

مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران با تاکید بر اینکه صاحبان خانه‌های فرسوده در بافت‌های فرسوده ملک یا زمین جایگزین می‌گیرند، گفت: انبوه واحدهای لرزان و ناایمن در بافت‌های فرسوده شهری و نیاز به کمک به احیا و استحکام بخشی این بافت را مجبور کرده است. دولت به راهبرد اصلی در نهضت ملی مسکن، تمرکز بر نوسازی بافت های فرسوده و ایجاد واحدهای پایدار است.

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ضمن تشریح سیاست های احیای بافت فرسوده شهری گفت: فراوانی واحدهای لرزان و ناایمن در بافت فرسوده شهرها و ضرورت کمک به احیای بافت فرسوده شهری. و تقویت این بافت، دولت را مجبور به تغییر راهبرد اصلی خود در نهضت ملی مسکن، تمرکز بر نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد واحدهای پایدار کرده است.

به گفته وی، یک چهارم مساحت شهرهای ایران معادل 162 هزار هکتار سکونتگاه جمعیتی را بافت‌های قابل احیا شامل سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای، بافت‌های فرسوده میانی و بافت‌های فرسوده تاریخی تشکیل می‌دهند. حداقل یک سوم جمعیت کشور در این منطقه زندگی می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی ها بیش از 5 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در این مناطق شهری وجود دارد که از این تعداد نزدیک به دو میلیون و 650 هزار واحد فرسوده و ناپایدار است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه در 15 سال گذشته تنها 210 هزار واحد از این ساختمان ها تخریب و نوسازی شده و 670 هزار واحد به جای آن ساخته شده است، ادامه داد: نوسازی این واحدها فرآیند بسیار پیچیده ای است، زیرا مردم در آن زندگی می کنند. این خانه ها و واحدهای مجاور و مالکیت این املاک متعلق به مردم است نه دولت یا شهرداری ها.

آیینی گفت: ما قادریم برنامه نوسازی این املاک را تسهیل و تشویق کنیم. تامین فضاهای عمومی مورد نیاز مردم و خدمات زیربنایی از جمله بهسازی شبکه های آب، برق، گاز، مخابرات، راه های دسترسی و خدمات عمومی از قبیل امکانات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و انتظامی. مردم برای نوسازی واحدهای مسکونی خود در بافت فرسوده شهری حمایت می شوند اما بسیاری از ساکنان بافت فرسوده شهرها ظرفیت و توانایی لازم برای تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی خود را ندارند و بسیاری از سازندگان مسکن در این برنامه مشارکت نمی کنند. به دلیل عدم توجیه اقتصادی آنها نمی خواهند بافت فرسوده را تجدید کنند.

وی افزود: دولت 50 درصد هزینه صدور پروانه ساخت در این منطقه را با هدف تشویق سرمایه گذاران به مشارکت در پروژه های مسکن و احیای بافت فرسوده داده است و شهرداری ها نیز موظف به صدور پروانه ساخت مسکن در این منطقه شده اند. این منطقه سریعتر از سایر مناطق است. انجام دهید

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: علاوه بر این، سازندگان مسکن این منطقه از نهضت ملی مسکن تسهیلات بانکی دریافت می کنند و حتی خط اعتباری ویژه کم هزینه به آنها تعلق می گیرد و علاوه بر آن به افرادی که خانه هایشان تخریب می شود. دوره ساخت و ساز ، ودیعه اقامت موقت به نرخ وام پرداخت می شود.

وی گفت: در صورت تجمیع واحدهای مسکونی واقع در بافت فرسوده با املاک مجاور خود، مشوق اضافی برای نوسازی تا یک طبقه تراکم دریافت می کنند. اما اگر آنها به صورت بلوک با یکدیگر تجمیع شوند، می توانند تا دو طبقه تراکم تشویقی اضافی دریافت کنند.

آیینی همچنین با اشاره به مفاد بسته تشویقی توسعه شهری که اواخر سال گذشته در شورای عالی مسکن به تصویب رسید، گفت: 19 پیشنهاد تسهیل کننده و تشویقی برای حمایت از احیای بافت های فرسوده در این بسته گنجانده شده است. به عنوان مثال، سازندگان مسکن در شهرهای فرسوده تحت شرایطی می توانند تا دو طبقه تراکم اضافی مشوق دریافت کنند و یا در شرایط دیگر از طبقه همکف برای مصارف تجاری-اداری استفاده کنند.

وام فوری با چک ماهیگیر

وی بیان کرد: سازندگان مسکن می توانند پارکینگ کمتری در این منطقه بسازند و تراکم پارکینگ را از راه های دیگر تامین کنند. ضمناً در واحدهای نوساز تراس و بالکن جزء تراکم ساختمان محسوب نمی شود و درب پارکینگ اضافی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تسهیلات ساخت مسکن در بافت های فرسوده تاریخی گفت: تسهیلات ودیعه برای اسکان موقت در این منطقه در کلان شهرها به 120 میلیون تومان و در کلان شهرها 90 میلیون تومان افزایش یافته است. شهرهای دیگر همچنین برای نخستین بار سرفصل اعتباری ویژه مقاوم سازی و نوسازی بافت های فرسوده تاریخی معادل 80 درصد وام ساخت تعریف شده است.

وی با بیان اینکه به موازات ارائه این مشوق ها در نظر داریم تا دو سال آینده تمامی معابر خاکی محله های فرسوده هدف را آسفالت کنیم، ادامه داد: این مشوق ها در این مدت کوتاه تاثیر خود را داشته و منجر به آسفالت شده است. رونق ساخت و ساز مسکن در بافت های فرسوده

به گفته آیینی، در حالی که میانگین ساخت سالانه مسکن در بافت فرسوده در 10 سال گذشته حدود 40 تا 45 هزار واحد است، اکنون به ساخت 60 هزار واحد در این محدوده رسیده ایم.

وی گفت: سال گذشته 65 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرها ساخته شد و امسال تا اول شهریور حدود 22 هزار پروانه ساختمانی در این محدوده صادر شده است. البته امسال انتظار بیشتری داشتیم اما افزایش 10 برابری بیمه پروانه ساختمانی بسیاری از متقاضیان را در انتظار نگه داشته و احیای پارچه را کند کرده است.

وام سپرده مسکن وامی است که برای پوشش تمام یا بخشی از هزینه سپرده واحد مسکونی مورد نیاز مردم پرداخت می شود و در مدت اجاره واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. وام سپرده مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای کمک به مستاجران کم درآمد ارائه می شود. وام سپرده مسکن تا سقف 70 میلیون تومان بابت اجاره و پیش پرداخت به متقاضیان پرداخت می شود. اکنون دولت برای کنترل بازار اجاره مسکن سقف وام سپرده مسکن را افزایش می دهد. در ادامه به آخرین اخبار وام سپرده مسکن می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *