حساب ویژه اینتر روی طارمی برای بازی‌های اروپایی

با پایان بازی های ملی اخیر، ملی پوشان اینتر به این باشگاه بازگشتند تا خود را برای بازی های آینده آماده کنند.

در این راستا مارکوس تورام، مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی (او در بازی های تیم ملی لهستان مصدوم شد و وضعیت او باید بررسی شود) آخرین بازیکنان ملی پوشی هستند که به ایتالیا بازگشته اند و انتظار می رود سیمونه اینزاگی تمام توان خود را داشته باشد. بازیکنان در تمرین امروز

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ مارکو آرناتوویچ اگرچه در دو دیدار اخیر تیم ملی فوتبال اتریش دو گل به ثمر رساند، اما همچنان گزینه چهارم اینزاگی برای خط حمله اینتر است و این مربی ایتالیایی همچنان روی لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام و مهدی طارمی حساب ویژه ای دارد. است

تورام و لائوتارو منطقاً نمی توانند هم بازی سری آ مقابل رم و هم بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز را شروع کنند، بنابراین می تواند نوبت طارمی و شاید شانس آرناوتوویچ باشد. حتی اگر همسرش شود.

بر اساس این گزارش؛ اینزاگی که همیشه طارمی را برای بازی های اروپایی انتخاب کرده است، از سوی دیگر می خواهد از زوج تورام و لائوتارو در سری آ استفاده کند، بنابراین انتظار می رود دو مهاجم در بازی روز یکشنبه مقابل رم در هفته هشتم سری آ و برای … بازی چهارشنبه در خانه یانگ بویز احتمال استفاده از زوج طارمی و آرناتوویچ وجود دارد.

اینتر که هم اکنون با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد، یکشنبه ساعت 22:15 (به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف رم می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *