آخرین مطالب

همکاران

جواد نکونام از استقلال شکایت کرد؛ ادعای جعل سند و نقض قرارداد

به نظر می رسد برخلاف ادعای قبلی رئیس هیئت مدیره استقلال، جدایی جواد نکونام از این تیم بدون هزینه نبوده و سرمربی سابق آبی ها دو شکایت متفاوت از این تیم به ثبت رسانده است.

رحمان بیات وکیل جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: امروز در خصوص نحوه جدایی سرمربی آبی ها به سازمان لیگ شکایت کردند. ادعای مدعیان استقلال این است که باید بر سر راه جدایی نکونام با آنها توافق می شد.

بحث وکیل نکونام این است که باشگاه استقلال با استعفای اول سرمربی سابق آبی ها مخالفت کرد و در استعفای دوم قرار بود توافق طرفین باشد که نشد و به همین دلیل شکایت کردند. امروز مقابل استقلال در لیگ.

دومین پرونده که قرار است روز شنبه ثبت شود، شکایت جعل سند است. وکیل نکونام می گوید کاهش قرارداد موکلش از 32 میلیارد به 16 میلیارد غیرقانونی و بدون رضایت سرمربی وقت استقلال بوده است.

نکونام در یکی از مصاحبه های خود پس از پایان تمرین استقلال و قبل از دربی پایتخت مدعی شد که از فرشید سمیعی چیزی می داند که در صورت افشای آن، مدیرعامل آبی ها باید فوتبال را ترک کند که به نظر می رسد این ادعای وکیل او باشد. کسر غیرقانونی مبلغ قرارداد نفی شده است.

در هر صورت آنچه مشخص است این است که جدایی سرمربی سابق آبی ها بدون مشکل نبوده و حالا او دو ادعای جدید و جنجالی را علیه مدیران باشگاه مطرح کرده است: اول اینکه برای یک توافق دو طرفه نیاز بود. جدایی و استعفا نداد چون استعفای اولش با مخالفت مدیران همراه است و مورد دوم ادعای جعل سند و کسر غیرقانونی مبلغ قرارداد نکونام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *