جسد مارادونا جابه‌جا می‌شود

پس از درخواست دالما و جیانینا، دختران مارادونا مبنی بر انتقال جسد آنها به قبرستان دیگری، دادگاه با این درخواست موافقت کرد و بر این اساس، جسد اسطوره فوتبال جهان به زودی به قبرستان دیگری منتقل خواهد شد.

از آنجایی که درخواست انتقال جسد معمولاً به دلایل انسانی و عاطفی انجام نمی شود، دادگاه با درخواست مستقیم خانواده مارادونا درگذشته موافقت کرد.

روزنامه آرژانتینی لارین به نقل از حکم دادگاه بوئنوس آیرس نوشت: اگر انتقال اجساد توسط خانواده وی روی میز باشد و برای آنها مشکلی نداشته باشد، دلیلی برای رد این درخواست وجود ندارد.

مارادونا اکنون در یک گورستان خصوصی در حومه بوئنوس آیرس که برای عموم آزاد نیست آرام می گیرد. طبق برنامه دخترانش مردم می توانند بر سر مزار اسطوره آرژانتین و فوتبال جهان رفته و در آرامگاهی که قرار است سال آینده تکمیل شود ادای احترام کنند.

پس از مرگ دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، دادستان به قتل عمد متهم و در مجموع هفت نفر متهم شدند. یک کمیسیون تخصصی پزشکی اخیراً پزشکان و پرستاران را به خطاهای جدی متهم کرده است.

مارادونا در 25 نوامبر 2020 در سن 60 سالگی به دلیل نارسایی حاد قلبی درگذشت. او در سال 1986 با تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می شود. “دون دیگو” در باشگاه های آرژانتینی آرژانتینیوس جونیورز، بوکا جونیورز و نیو ورلد بویز، بارسلونا و سویا در اسپانیا و ناپولی ایتالیا بازی کرد. این هافبک آرژانتینی در مجموع 687 بازی انجام داد و 363 گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *