آخرین مطالب

همکاران

جزئیات حراج شمش طلا

به گفته سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، با فروش 168 کیلوگرم شمش طلا در پنجاه و یکمین مزایده این مرکز، میزان شمش خریداری شده تاکنون از مرز 10 تن گذشت و بر این اساس بیش از 44 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. چرخه اقتصادی کشور بازگشته است.

اصغر بالسینی به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه حراج شمش طلا اشاره کرد و گفت: امروز سه شنبه (27 شهریور ماه) پنجاه و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران و از تعداد 168 قطعه برگزار شد. (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد عرضه شده در این حراج تمامی 168 قطعه شمش طلا با عیار 995 در هزار و میانگین قیمت هر قطعه شمش چهار میلیارد و 906 میلیون تومان توسط متقاضیان معامله و خریداری شد.

بازگشت 44 حمت ناشی از حذف تعهدات ارزی صادرکنندگان به اقتصاد

وی افزود: بر این اساس 10 هزار و 6 کیلوگرم (10 تن) شمش طلا در نتیجه تسویه تعهدات ارزی صادرکنندگان فروخته شده است و بر این اساس 44.4 هزار میلیارد تومان (44.4 همات) سرمایه. به چرخه اقتصاد کشور بازگشته است.

1 اکتبر، اولین حراج شمش طلا در پاییز 1403

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران در ادامه خاطرنشان کرد: جلسه بعدی (پنجاه و دومین) حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ایران روز یکشنبه اول مهرماه و با توجه به تعطیلی روز جمعه برگزار می شود. و شنبه (30 و 31 شهریور) متقاضیان تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29 شهریورماه فرصت دارند با واریز مبلغ 350 میلیون تومان به عنوان تضمین برای هر قطعه شمش در این مزایده شرکت کنند./ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *