آخرین مطالب

همکاران

ثبت نام 2 وام 100 و 200 میلیونی غیرحضوری

بانک شهر برای جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط، طرح های تسهیلاتی مختلفی ارائه کرده است. یکی از طرح های تسهیلاتی این مجموعه «استادان» نام دارد که به فعالان حوزه آموزش و دانشگاه ها تعلق می گیرد. سقف این وام 200 میلیون تومان است.

بر اساس این مقاله، اساتید و فعالان آموزش و پرورش که خواهان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک شهر هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری کرده و دارای حساب میانگین سه ماهه باشند. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی کسر حقوق و سند ملک ارائه کنند. نرخ سود این وام 23 درصد است و متقاضیان می توانند تا 48 ماه پس از دریافت آن، آن را بازپرداخت کنند. در صورت موافقت بانک شهر امکان بازپرداخت اقساط تا 60 ماه نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان خواهد بود. سود کل وام به 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان خواهد رسید. مجموع تسهیلات و سود آن 339 میلیون و 243 هزار تومان خواهد بود.

کمی در مورد بانک شهر بدانید

بانک شهر در سال 1396 با سهامداری شهرداری تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور آغاز به کار کرد. این گروه در این مدت از فعالیت خود توانسته است انواع خدمات مناسب پولی و بانکی را به مشتریان ارائه دهد.

این بانک در نظر دارد با ادامه فعالیت و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد شرایط و تبدیل شدن به بهترین بانک خصوصی کشور به عنوان بهترین بانک خصوصی کشور دست یابد.

یکی از طرح های تسهیل خرید محصولات بانک آینده، طرح «فراگیری» است که متعلق به مشتریان دارای سپرده بلندمدت است. سقف این وام برای خرید کالا 100 میلیون تومان است.

به گزارش رده بندی، وام 100 میلیون تومانی طرح شادابی بانک آینده برای آن دسته از افرادی است که قصد خرید کالا از فروشگاه ها را با حساب بانک آینده دارند. نرخ سود این وام به 23 درصد می رسد. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی مورد نظر را به بانک معرفی کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه می باشد. وام گیرندگان توجه داشته باشند که پس از دریافت این تسهیلات، امکان استفاده از حساب کاربری خود را نخواهند داشت و حساب آنها مسدود خواهد شد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط این وام 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان می رسد. مجموع تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان خواهد بود.

در سفر امید

آیا امکان دریافت وام 100 میلیونی از بانک آینده به صورت غیرحضوری وجود دارد؟

افرادی که نیاز به این تسهیلات دارند اما امکان حضور در یکی از شعب بانک آیده را ندارند می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به دریافت آن اقدام کنند. بدین منظور متقاضیان باید به سامانه پیشخوان مجازی مشتریان بانک یا ساتا مراجعه و ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، تشکیل پرونده و دریافت مزایا از طریق یکی از این دو سامانه امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است با وام دریافتی متقاضیان امکان خرید آنلاین و غیر حضوری انواع کالاها و محصولات را از فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *