ثبت نام وام قرض الحسنه بدون ضامن با کارمزد 4 درصدی

ثبت نام وام قرض الحسنه بدون ضامن با کارمزد 4 درصدی

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حفظ همراهی مشتریان اعتباری و وفادار خود، طرح تسهیلاتی را با نام “مهریار” تهیه کرده است. بر اساس این طرح به تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی تسهیلات اعطا می شود.

به گزارش کماپپرس به نقل از اداره کل، سقف وام مهیار برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. وام مهیار برای هر دو گروه وام خوبی است و فقط کارمزد چهار درصد به آن تعلق می گیرد.

اعتبار شغلی ضمانت اصلی دریافت این وام برای اشخاص حقیقی است. در صورتی که فردی از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران برای دریافت این وام معرفی شود، امکان معرفی ضامن جهت کسر حقوق از کارکنان همان شرکت وجود دارد.

اشخاص حقوقی متقاضی این وام باید قولنامه و جواز کسب و چک ضمانت ارائه کنند. ضمنا مدت سپرده گذاری جهت دریافت این وام حداقل سه ماه می باشد.

پس از دریافت وام، اشخاص حقیقی تا 60 ماه و اشخاص حقوقی تا 84 ماه می توانند بازپرداخت کنند.

مبلغ اقساط وام طرح مهیار چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می رسد. سود کل وام 36 میلیون تومان و مبلغ وام و نرخ سود آن 336 میلیون تومان است. همچنین با در نظر گرفتن مبلغ وام اشخاص حقوقی، مدت بازپرداخت و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط برای این گروه 9 میلیون و 740 هزار و 260 تومان است.

سود کل تسهیلات 120 میلیون تومان و کل مبلغ وام و نرخ سود آن 870 میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *