آخرین مطالب

همکاران

ثبت نام وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی ویژه کارمندان | با فیش حقوقی بدون دردسر از بلوبانک وام بگیرید

بلوبانک به کارکنان سازمان هایی که در این بانک جدید حساب دارند تا سقف 200 میلیون تومان وام با سود حداکثر 24 درصد اعطا می کند. همچنین مدت پرداخت این وام برای کارکنان حداکثر 24 ماه می باشد.

متقاضیان برای دریافت وام سازمانی نیازی به وثیقه یا ضامن ندارند، بلکه تنها باید از سازمان یا شرکتی که در آن کار می کنند، معرفی نامه دریافت کنند. فرآیند اعتبارسنجی کارکنان که شامل نداشتن چک های برگشتی و تسهیلات معوق می شود، توسط بانک مرکزی با بررسی سوابق افراد در سیستم بانکی کل کشور انجام می شود.

وام شرکتی بلوبانک به چه کسانی و تحت چه شرایطی اعطا می شود؟

وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن بلوبانک برای کارمندانی در نظر گرفته شده است که سازمانشان در بلوبانک حساب دارد. بر این اساس وام های سازمانی به کارکنان سازمان ها و شرکت ها اختصاص دارد و سایر افراد مشمول دریافت وام نیستند. همچنین سازمان ها امکان انتخاب میزان پرداختی به کارکنان خود را تعیین می کنند.

سازمان ها برای دریافت وام ملزم به ایجاد حساب قانونی هستند. ضمنا ارائه چک تضمینی به بلوبانک توسط سازمان مربوطه الزامی است. همچنین سازمان ها و شرکت ها موظف به پرداخت حقوق پرسنل خود از طریق حساب Bluebank هستند و ارائه گواهی کسر از حقوق کارکنان یکی از الزامات سازمان ها برای دریافت وام 200 میلیون تومانی است.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن بلوبانک چقدر است؟

مبلغ پرداختی وام برای کارکنان متقاضی 1 تا 200 میلیون تومان است و سود وام بر اساس مدت پرداخت اقساط انتخابی وام گیرنده تعیین می شود. مدت بازپرداخت وام حداقل 6 ماه و حداکثر 24 ماه است. لازم به ذکر است امکان بازپرداخت وام 12 ماهه و 18 ماهه نیز وجود دارد. حداکثر مبلغ اقساط ماهانه در دوره بازپرداخت 24 ماهه با احتساب سود 23 درصدی 10 میلیون و 474 هزار تومان است.

همچنین در صورتی که وام گیرنده کل وام را قبل از سررسید تسویه کند، 90 درصد سود آتی مابقی اقساط بخشیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *