ثبتنام وام بدون ضامن با تحویل 48 ساعته

طرح تسهیلگری «شتاب» طرحی از بانک تجارت است که سقف آن 300 میلیون است. سود این وام متغیر است و با توجه به توانایی بازپرداخت و نرخ سود تعیین می شود.

این وام یک طرح شتاب دهنده برای اشخاص حقوقی است و متقاضیان آن باید سپرده جاری در یکی از شعب بانک تجارت داشته باشند. ضمانت اصلی دریافت این وام نداشتن بدهی معوق و چک های برگشتی است. همچنین متقاضیان باید فیش حقوقی خود را توسط بانک تجارت صادر و سفته و ضامن رسمی به بانک ارائه کنند. سقف وام این تسهیلات 300 میلیون تومان و دارای سود متغیر است. سود این تسهیلات بین چهار یا شش یا 23 درصد است. مدت بازپرداخت با توجه به نوع قرارداد منعقده بین بانک و مشتری تغییر می کند. در صورتی که قرارداد منعقده بین بانک و مشتری مرابحه باشد حداکثر مدت بازپرداخت 24 ماه خواهد بود. اما اگر قرارداد قرض الحسنه باشد حداکثر تا 18 ماه می توان مبلغ اقساط را پرداخت کرد.

در صورت اعطای تسهیلات توسط بانک در قالب قرارداد قرض الحسنه و با شرایط مربوط به این قرارداد، مبلغ هر قسط 18 میلیون و 750 هزار تومان و سود کل این تسهیلات به 13 میلیون و 875 هزار خواهد رسید. تومان. مبلغ وام و سود آن 314 میلیون و 75 هزار تومان است.

در سفر امید

نگاهی به برخی از دستاوردهای بانک تجارت

بانک تجارت یکی از بانک های دولتی کشور است که خدماتی از قبیل سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیکی و انواع خدمات ارزی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این بانک در طول سال های فعالیت خود توانسته مقام برتر را در بین بانک های تجاری، تندیس بانک سبز، تندیس بین المللی فینکس 2018 و… کسب کند/کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *