آخرین مطالب

همکاران

تک تک هنرمندان ممنوع الکار مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت/ تجدیدنظر کلی اتفاق خواهد افتاد

سید عباس صالحی در پایان جلسه هیات دولت با حضور خبرنگاران در خصوص هنرمندان ممنوع الکار گفت: بخشی که به عنوان هنرمندان ممنوع الکار در نظر گرفته می شود موارد مختلفی دارد که تک تک هنرمندان ممنوع التصویر مجدد مورد بررسی قرار می گیرند و یک بررسی کلی انجام خواهد شد.

وی افزود: در خصوص هنرمندان خارجی نیز همانند هنرمندان ممنوع الخروج داخلی، درخواست تجدیدنظر در شورا بررسی می شود.

وزیر ارشاد در خصوص خودکفایی در تولید کاغذ گفت: در خصوص چوب و کاغذ در مازندران اقداماتی انجام شده است. اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده، انشالله با تشکیل معاونت های فرهنگی و مطبوعاتی ارزیابی می شود و در آینده در این باره گزارش خواهم داد.

وی گفت: اینکه دولت قبل می گفت به خودکفایی رسیده ایم مربوط به کتاب های درسی و یک قسمت محدود مربوط به حوزه نشر است. اجازه دهید بعداً گزارش جامعی در این مورد ارائه کنم.

صالحی در خصوص برنامه وزارت ارشاد برای قانونی شدن سبک موسیقی رپ گفت: در این حوزه ها باید اجازه ایجاد دستیاران هنری داده شود.

وزیر ارشاد با بیان اینکه انتصاب دستیاران معاونت در راه است، گفت: این موضوع تا پایان مهرماه قطعی می شود. در وهله اول مسیر انتصابات به استعلام ها برمی گردد که در این مدت سه برابر شد و مدتی طول کشید. از طرفی خود کمیته انتصابات هم فعال است.

وی در ادامه گفت: گروه دستیاران معاونت در حال طی مراحل استعلام هستند. انشالله طبق قولی که داده بودیم تا پایان مهرماه قطعی می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد درباره سرنوشت سند تئاتر گفت: این اسناد نیاز به آئین نامه اجرایی دارد و آئین نامه اجرایی در معاونت جدید تهیه می شود. هر سندی که تصویب شود به موجب آیین نامه اجرایی آن تنظیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *