آخرین مطالب

همکاران

تویوتا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری می فروشد| نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز دنیا

امید محمدی; بازار: شرکت تویوتا موتور به تازگی نتایج عملکرد سه ماهه سوم سال 2024 در آمریکا را منتشر کرده است که بر این اساس کمری به عنوان پرفروش ترین سدان بازار شناخته می شود. زیترا، این سدان خوش نام و خانوادگی همچنان در حال افزایش فروش خود در بازار آمریکا است، این خودرو در ماه گذشته (شهریور) با 4.4 درصد افزایش فروش به رکورد فروش ماهانه 22934 دستگاهی دست یافت. امسال بیش از 227576 دستگاه خودروی کمری در آمریکا فروخته شده است.

مراکز تحلیلی و تحقیقاتی در آمریکا اعلام کردند که تویوتا روزانه به طور متوسط ​​833.6 دستگاه کمری در این کشور به فروش می رساند.

مراکز تحلیلی در آمریکا اعلام کردند که تویوتا روزانه به طور متوسط ​​833.6 دستگاه کمری در این کشور به فروش می رساند. کارشناسان معتقدند اگر فقط روزهای کاری را حساب کنیم، رقم فروش بسیار بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که در برخی از ایالت های آمریکا، نمایندگی های تویوتا می توانند روزهای یکشنبه فعالیت کنند، بنابراین ارقام فروش بسیار بیشتر از رقم اعلام شده خواهد بود.

فروش کرولا در ماه گذشته (شهریور) با افزایش فروش 6.9 درصدی به 17792 دستگاه رسید. بنابراین تویوتا روزانه 648.6 دستگاه کرولا می فروشد

پرفروش ترین محصول تویوتا چطور؟

تویوتا کرولا مانند کمری پرفروش ترین محصول جهان است، در حال حاضر کرولا به عنوان سلطان فروش خودرو در جهان شناخته می شود. این خودرو در ماه گذشته (شهریور) با افزایش فروش 6.9 درصدی به 17792 دستگاه رسید. بنابراین، تویوتا 648.6 دستگاه کرولا در روز به فروش می رساند، برخلاف کمری که به عنوان یک سدان فول سایز شناخته می شود. کرولا اخیراً دستخوش تغییراتی شد که آن را به یک هاچ بک اسپرت در نوع JR تبدیل کرد.

تویوتا روزانه 800 دستگاه خودروی کمری می فروشد نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز جهان

تویوتا روزانه 1283 دستگاه راو 4 در جهان به فروش می رساند و در 9 ماه گذشته سال جاری موفق به فروش 350 هزار و 331 دستگاه از این خودرو شده است.

تب SUV در جهان

پیش از این اشاره شد که تویوتا در فروش خودروهای سدان و هاچ بک، بزرگترین خودروساز دنیا (لقب شرکت تویوتا موتور از نظر تولید و تیراژ فروش) برای محصول RAO4 که به عنوان یک سایز متوسط ​​شناخته می شود، موفق عمل کرده است. SUV با دو دیفرانسیل، سهم بازار است. دارای قابل توجهی است که راو 4 در 9 ماه گذشته سال جاری موفق به فروش 350331 دستگاه شده است. کارشناسان معتقدند تویوتا RAV4 نسبت به سال گذشته 15.7 درصد رشد فروش را تجربه کرده است. بنابراین می توان گفت تویوتا روزانه 1283 دستگاه راو4 در دنیا فروخته است.

این آمار تنها بخشی از موفقیت شرکت خودروسازی تویوتا در 9 ماه گذشته سال جاری است. این شرکت در سال گذشته 9 میلیون و 483 هزار و 137 دستگاه خودروی برند تویوتا و 824 هزار و 258 دستگاه خودروی برند لکسوس را به بازارهای جهانی فروخته است. . رشد فروش 132 درصدی تویوتا در سال 2023 باعث شد تا بزرگترین خودروساز ژاپن برای چهارمین سال به عنوان بزرگترین خودروساز جهان شناخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *