آخرین مطالب

همکاران

مشکل سربازی بازیکنان ملی‌پوش حل شد

توضیح تاج درباره مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص نواقص ورزشگاه‌ها

مهدی تاج روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: تیم ملی برای همه ایران است و هرچه بتوانیم مسابقات تیم ملی را به شهرهای مختلف ببریم، بهتر است. امیر قلانوی سرمربی تیم ملی هم اکنون در مشهد است و تمام امکانات ورزشگاه امام رضا (ع) را پذیرفت و تایید کرد که امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را در مشهد برگزار کنیم و آن خاطره تلخی که شد. هم برای ما و هم برای فیفا ساخته شده است

وی بیان کرد: همه مسئولان استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی در این زمینه همکاری لازم را دارند. چند روز پیش جلسه ای در وزارت کشور با حضور مسئولان صدا و سیما، معاون سیاسی رئیس جمهور، مسئولان آستان قدس رضوی و بنده تشکیل شد و تصمیمات خوبی گرفته شد تا بتوانیم از امکانات کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

تاج در خصوص برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ الیت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نیز گفت: در کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوباتی را می گذرانند که شاید کشورهای عضو هیئت حاکمه زودتر متوجه شوند. متوجه شدیم اواخر پاییز یک شرکت استرالیایی با AFC قرارداد بست تا بیاید و از باشگاه ها و استادیوم های کشورهایی که ایران جزو اولین کشورها بود دیدن کند.

وی افزود: اگر کارها در ورزشگاه های ما انجام نشود و ایرادات رفع نشود همه چیز را رد می کنند و این خبر بسیار بدی برای کشور ما است. بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم و از 5 خرداد جلساتی را برای تجهیز ورزشگاه ها برگزار کردیم. در جلسات متعدد با وزارت ورزش، شرکت توسعه تجهیزات، مدیران کل، روسای هیأت های استانی و هیأت ها و مسئولان باشگاه ها از آنها خواستیم این نواقص را برطرف کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: این کار را با جدیت دنبال می کنیم و ورزشگاه آزادی تهران تا پایان پاییز آماده میزبانی است و تمام تجهیزات در آنجا فراهم شده و شاهد ورزشگاه متفاوتی خواهید بود. در ورزشگاه های دیگر نیز کار انجام می شود. چمن ورزشگاه نقش جهان نیاز به ترمیم دارد و فولادشهر و غدیر اهواز نیز وضعیت خوبی دارند.

وی با اشاره به تاکید وزیر ورزش برای رفع نواقص ورزشگاه ها گفت: وزیر آدام عمرانی است و خیلی جدی گفتند همه اینها باید آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *