آخرین مطالب

همکاران

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شد

بازار؛ گروه خودرو: گروه صنعت خودرو مدیران خودرو شب گذشته طی مراسمی در ایران مال، دو محصول جدید برند اکستریم «LX» و «TXL» را با حضور مدیران و اصحاب رسانه چری معرفی کرد. این دو خودرو با هدف تنوع بخشی به کلاس محصولات لوکس به بازار خودروی کشور راه یافته اند.

طراحی و پلت فرم

Extreme از کد پلت فرم مدولار M3X برای خودروهای TXL و LX استفاده کرده است. این پلتفرم به شرکت سازنده امکان طراحی و تولید انواع خودرو اعم از سدان، کراس اوور، SUV و … را می دهد.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

طراحی هر دو خودرو ساده اما مینیمال است، چری با جذب بهترین طراحان اروپایی سعی در حفظ سادگی اما ماندگاری در ظاهر محصولات خود داشته است. در مدل LX جلو پنجره با طراحی مشبک، چراغ های کشیده و دریچه های هوا که باعث بهبود عملکرد آیرودینامیکی می شود، بیشترین توجه را به خود جلب می کند. در نمای عقب چراغ های کشیده و نصب دو اگزوز واقعی به حس مدرن و اسپرت این خودرو افزوده است. در طراحی قسمت جلویی مدل Extreme TXL دارای جلوپنجره بلند و چراغ هایی مشابه LX است که ظاهر زیبایی را ایجاد کرده است. در نمای عقب، چراغ های توسعه یافته و دو اگزوز واقعی وجود دارد. هیچ خط شخصیت اغراق آمیزی در نمای جانبی هر دو خودرو وجود ندارد.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

طراحی داخلی این خودرو نیز با تلفیق ارگونومی، تجهیزات مدرن و نورپردازی سعی در القای حس کیفیت در این محصولات دارد. لازم به ذکر است که TXL موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از C-NCAP چین شده است.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

TXL به یک موتور دو لیتری توربوشارژ مجهز است که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

قابلیت ها و امکانات فنی TXL

TXL به یک موتور دو لیتری توربوشارژ مجهز است که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت تولید به کمک گیربکس هشت سرعته به دو دیفرانسیل این خودرو هدایت می شود.

این خودرو مجهز به فناوری کمک راننده، سیستم صوتی سونی با 8 بلندگو، صندلی های برقی و سیستم تهویه، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، سنسور نور، سنسور باران و صندوق عقب برقی است.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

LX مجهز به موتور 1.6 لیتری است که می تواند 197 اسب بخار قدرت تولید کند

LX چه ویژگی هایی دارد؟

LX مجهز به موتور 1.6 لیتری است که می تواند 197 اسب بخار قدرت تولید کند و قدرت به کمک گیربکس دوکلاچه به دو دیفرانسیل این خودرو هدایت می شود. این خودرو همچنین مجهز به فناوری کمک راننده، سیستم صوتی سونی با 9 بلندگو، سنسور باران، صندلی برقی با بخاری، شارژر بی سیم و سیستم تهویه مطبوع برقی است.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

در زمان معرفی دو محصول جدید اکستریم، اعلام شد که هر دو خودرو به سیستم تصفیه هوای هوشمند مجهز هستند. این تعبیر برای سیستم تصفیه هوای این خودروها اشتباه است، هر دو محصول مجهز به سیستم تصفیه هوا با کمک فیلتر هستند.

توسط شرکت مدیران خودرو؛ لوکس ترین محصولات چینی به بازار معرفی شدند

سیستم هوشمند تصفیه هوا؟

در زمان معرفی دو محصول جدید اکستریم، اعلام شد که هر دو خودرو به سیستم تصفیه هوای هوشمند مجهز هستند. این تعبیر برای سیستم تصفیه هوای این خودروها اشتباه است، در زیر هر دو محصول به سیستم تصفیه هوا با کمک فیلتر مجهز شده اند. در زمان شیوع ویروس بدنام کرونا، خودروسازان بزرگ جهان از جمله چینی ها برای افزایش سلامت مسافران، فناوری تصفیه هوا را به خودروها اضافه کردند، اما در کشور ما همچنان برخی خودروسازان در برابر رعایت این استاندارد مقاومت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *