تقدیر خاص نفس بازغی از امیر جعفری

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی متولد ۱۴ تیر ۱۳۸۶ در ۱۶ سالگی برنده جایزه اول جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد.

برای کودکی که مادرش یکی از شناخته شده ترین تدوینگران سینمای ایران است و فیلم «جوجه تیغی» سال گذشته در مقام کارگردان اکران شد و پدرش یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است، اصلا اینطور نیست. عجیب است که او به سینما و بازیگری کشیده شده است.

او پس از دریافت این جایزه گفت: خیلی خوشحالم که الان اینجا هستم. واقعا لحظه بزرگی است. از آقایان کمالی پور (تهیه کننده) و وثوقی (کارگردان) که به من اعتماد کردند و نقش رعنا را به من دادند بسیار سپاسگزارم. از امیر جعفری که امشب غایب شد و در این ماهی که با هم بودیم مثل یک پدر کنارم بود ممنونم. همیشه به خودم قول داده بودم که اولین جایزه ای که می گیرم به پدر و مادرم داده شود، چون آنها مرا بزرگ کردند و به اینجا رساندند.»

نفس بازغی نیز گفت: امیر جعفری مثل پدر در کنارم بود.

نفس بازغی در «برهوت» با پدرش امیر جعفری و ریما رامین فر همبازی بوده است. در این فیلم علاوه بر این بازیگران، ستاره پسیانی، علی باقری، علیرضا استادی، نگار عابدی، کیمیا بابائیان، رابعه مدنی، مهدی قربانی، نیلوفر رجایی فر، سنایی امیرآبادی، سارا همتی، تینا اسدی، آرمیتا قبادی، حسن خان محمدپور، دیلان کهالی و امیرشهاب رضویان نیز حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *