آخرین مطالب

همکاران

تغییر چهره محسن رمضانی بازیگر روشن دل رنگ خدا؛ نمی خوام دخترم بازیگر شود

محسن رمضانی (زاده ۲۹ تیر ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. رمضانی در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم زنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی دیپلم افتخار بازیگر نقش اول را دریافت کرد. وی دانش آموز مجتمع نابینایان شهید محبی بود و در این مجتمع آموزشی به تحصیل پرداخت.

گفتگو با محسن رمضانی بازیگر روشن دل رنگ خدا

وی گفت: در مدرسه استثنایی شهید محبی درس می خواندم. یک روز مجید مجیدی به مدرسه آمد و از من پرسید که آیا می خواهی بازیگر شوی !! بعد از آزمون؛ خوشبختانه موفق شدم وارد این عرصه شوم.

متأسفانه تست بازیگری را به خاطر ندارم اما بعد از قبولی به سر صحنه فیلمبرداری رفتم. اولش چون با این کار آشنا نبودم می خندیدم اما با گذشت زمان توانستم فضا را بشناسم و در حین فیلمبرداری دیگر خنده ام گرفت. جواد کاسه ساز دستیار فیلمبرداری بود که متن و دیالوگ را برایم خواند تا به یاد بیاورم.

وی در ادامه بیان کرد: مجید مجیدی استاد عاطفه بود و حس دیالوگ ها را ایجاد می کرد. او بسیار صبور و سرحال بود و همیشه با من خوب رفتار می کرد. وقتی به جشنواره فیلم فجر رفتیم، مجید مجیدی تمام سکانس های فیلم را برایم تعریف کرد و اینطوری یاد فیلم افتادم. آن زمان؛ خیلی علاقه داشتم در تالار وحدت حضور داشته باشم و در جمع عوامل فیلم حضور داشته باشم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

رمضانی باغان بیان کرد: بعد از فیلم با رنگ خدا در سریال چراغ خاموش بازی کردم. در این سریال با مهدی سلوکی، رحیم نوروزی و هایده حائری کار کردم. بعد از آن در فیلم تلویزیونی «انگور» برای شبکه چهار سیما ایفای نقش کردم. با کمال تبریزی هم در دو کار خیابان آرام و توانا همکاری داشتم.

محسن رمضانی سریال چراغ های بی صدا

محسن رمضانی سریال چراغ های بی صدا

وی در ادامه بیان کرد: در یکی از مصاحبه هایم گفته بودم که بعد از بازیگر شدن خیلی ها رفتار فوق العاده ای از خود نشان دادند اما به محض اینکه علایقشان تمام شد بدون توجه به من فراموشم کردند. من آدم احساسی هستم. من هستم این باعث شد من از لحاظ عاطفی از بازیگری آسیب ببینم. به دنبال این موضوع برخی از همکارانم ناراحت شدند و حالا می خواهم از همین جا به آنها دلداری بدهم.

وی در پایان تصریح کرد: دوست ندارم دخترم بازیگر شود چون فکر می کنم او هم مثل من می تواند آسیب روحی ببیند.

عکس بزرگسالان محسن رمضانی و دخترش

محسن رمضانی ۲محسن رمضانی 3

محسن رمضانی و دخترش

محسن رمضانی و دخترش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *