تعجیل در تحویل خودروهای دایون

به گزارش بازار، آگیل مصطفایی با اشاره به تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی قبل از سال و ابتدای سال 1403 و تعهد به تحویل در ماه های مهر، آبان و آذر امسال، این خودروها به خریداران تا پایان شهریور

وی علت اصلی تسریع در تحویل خودروهای Y7 دایون صنایع خودروسازی ایلیا را تغییرات لایه های مختلف مدیریتی در سازمان از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد و گفت: در بازه زمانی مذکور با توجه به با صدور دعوتنامه و تکمیل وجه خودروهای مشتریان (در فصل بهار و تابستان) اقدام شد.

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تاکید کرد: اقدامات انجام شده برای تحویل زودهنگام خودروهای مشتریان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، خرید تجربه و دریافت خدمات شایسته از صنایع خودروسازی ایلیا اجرا شد که این نشانه مهمی است. از تعهد بالای گروه به مشتریان خود.

مصطفی بیان کرد: تحویل زودهنگام (90 روز کاری – ظرف 60 روز) به مشتریان بنا به درخواست مدیران صنایع خودروسازی ایلیا و در راستای افزایش رضایت مشتریان اجرایی شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی انجام شده در صنایع خودروسازی ایلیا با هدف افزایش رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات فروش خودرو برای خریداران است. .

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تصریح کرد: در حال حاضر شرایط فروش خودرو در صنایع خودروسازی ایلیا در طرح های مختلف نقدی و اقساطی در قالب شرایط تحویل 30 و 75 روز کاری اجرا می شود.

www.ilia-auto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *